1

Onderwerp: EINDELIJK is mijn website af!!!

Wat een bevalling.
Het bedenken van de teksten, het vertalen van je passie in woorden. Dat is nog niet zo makkelijk.
Zojuist is mijn website live gegaan.
Hij is nog niet helemaal af. Er komen nog een aantal nieuwe foto's op. De webshop (met oa printjes) moet nog verder ingericht worden. Maar ik kon niet meer wachten!!!
Neem eens een kijkje op www.cake-it.nl

groeten Annemieke
Cake It

2

Re: EINDELIJK is mijn website af!!!

Supermooi zeg!
Wat een prachtige foto's staan er ook op  :Y

You got to believe that right here right now you're exactly where you're supposed to be

wauw, wat een duidelijke overzichtelijke site zeg  :thumb:

liefs marieke

4

Moooi!!!

Neem je ook een kijkje op mijn facebook pagina? Cake Dutchess

5

Wauw mooi!!! En joepie..strakjes printjes bij je bestellen!!

Everyday is chocolateday...
Schrijf je voor geweldige workshops en gastworkshops in via www.j4cake.nl

6

heel erg mooi!!

7

hoi annemieke ik vind je site echt prachtig geworden mooi strak en overzichtelijk.

maar ik zou bij prijzen wel even zetten :
feesttaarten en bedrijfstaarten vanaf 3,00 per persoon nu lijkt het net of de taart vanaf 3,00 is  ;)

8

Super site! Erg professioneel zeg  :thumb:

9

Chantelle schreef:

hoi annemieke ik vind je site echt prachtig geworden mooi strak en overzichtelijk.

maar ik zou bij prijzen wel even zetten :
feesttaarten en bedrijfstaarten vanaf 3,00 per persoon nu lijkt het net of de taart vanaf 3,00 is  ;)

he hallo ik vind de site de opzet erg mooi ik ben het eens met de dame boven mij is net of je een taart voor 3,- kan kopen.

ik mis eigenlijk ook een gallerij de foto's die er op staan zijn erg mooi maar ik vind het ook weinig volgens mij heb jij veel meer mooie creaties gemaakt en die zou ik ook showen als ik jouw was.

als ik bij webshop klik staat er dat je een bestelformulier moet invullen alleen die kan ik niet vinden en wat me ook niet duidelijk is welke producten je verkoopt.

maar ik vind hem wel erg mooi mis alleen deze dingeltijes.

groetjes

Neem ook is een kijkje op mijn Facebook en liken natuurlijk https://www.facebook.com/SvenniesTaartenhuys?ref=hl

10

Alvast bedankt voor jullie reactie!!

@Chantelle; je hebt gelijk. In de originele teksten stond wel p.p achter de prijs. Ik zal het laten veranderen.

@Svennie; De webshop moet ook nog verder ingericht worden. En voor een overzicht van al mijn taarten staat op elke pagina: klik hier voor een.... Alleen de link werkt nog niet. Dat gebeurt vandaag. Maar wel een goede reminder dat ik hier achteraan moet.

groeten Annemieke
Cake It

11

Ik las de volgende zin op je site met een klein foutje erin  :shh: :

Een bruiloft is altijd een bijzonder dag, waarbij het aansnijden van de taart als een van de hoogtepunten wordt gezien.

Even een e achter bijzonder en hij klopt helemaal. Ziet er leuk uit trouwens.

Groetjes Marieke

Voor creatieve ideeën en inspiratie kijk je op Gewoon Marieke & voor printables voor Dessert-Tables op Gewoon Marieke Printableshop.

12

Geweldig professionele site jose. Proficiat!

Groetjes, Rianne
Wil je mijn taarten bekijken? www.taartdoos.haaralbums.nl

13

Hey,

Wat is hij mooi geworden!!! Gefeliciteerd hoor! Ik heb ook nog een spelfoutje gevonden; op de homepage onder het kopje "Luxe Taarten" op de 4e regel mist nog een 'e' achter 'elk'.

I will have poetry in my life. And adventure. And cake. Cake above all - William Shakespeare & me

14

Bedank voor alle moeite die jullie hebben genomen om alle teksten te lezen. Ik ben alles aan het verzamelen en zal het wijzigen.

groeten Annemieke
Cake It

15

mooie site annemieke!

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

16

Hoi Annemieke,

Ik kwam op jouw site terecht en als eerste zou ik willen zeggen dat deze er echt fantastisch uitziet! Ontzettend goed gedaan, ziet er heel professioneel uit.

Maar ik zou toch even willen zeggen dat ik het zo enorm jammer vind dat je als fotoalbum " Mijn album"  hebt.
Wat is de reden dat je op je site geen rechtstreeks fotoalbum hebt? Ik vind het zo zonde van zo'n prachtige site.

Nogmaals, de site zelf is perfect en je taarten idem dito!

Groetjes Priscilla

www.hiptaartjehip.nl  Unieke taarten voor bijzondere momenten

17

hij oogt heel mooi en fris !

18

Heel erg mooi!! :)
Ik mis alleen bij de webshop een formulier wat je kan bestellen??
Er staat namelijk op gebruik de onderstaande formulier, maar die zie ik niet staan :(

Ik heb een nieuwe hobby gevonden! Taarten bakken!!!!