1

Onderwerp: Woezel & Pip.

Mijn eerste keer boetseren, wat een werk zeg  :) vooral die woezel..pffff
Het zijn woezel en pip geworden en komen op de taart voor mijn nichtje
haar eerste verjaardag. Ik vind ze aardig gelukt geloof ik, ben niet helemaal tevreden over het resultaat maar was ook de eerste keer. En als iemand nog tips heeft....let me know  :Y
Bedankt voor het kijken.

http://www.mijnalbum.nl/Foto-N7WNOY7X-D.jpg

Carpe Diem!

2

Re: Woezel & Pip.

Ziet er superschattig uit :)  :)  Heb je geboetseerd met marsepein? Persoonlijk vind ik fondant met een beetje tylose makkelijker boetseren, zo heeft ieder zijn of haar eigen voorkeur :)

3

Ja ik heb marsepein gebruikt. Maar ik zal het volgende keer eens proberen met fondant. Ik heb vorige week voor het eerst fondant besteld maar heb nog geen tylose. Ben benieuwd of het inderdaad fijner werkt.

Carpe Diem!

4

mooi!

Heel leuk!!! Ik mis bij Pip alleen een mondje. Ze staan ook nog op mijn verlanglijstje..... :D

Wanneer je iemand ontmoet zonder glimlach,
schenk hem dan die van jou

6

Leonie de Wit schreef:

Heel leuk!!! Ik mis bij Pip alleen een mondje. Ze staan ook nog op mijn verlanglijstje..... :D

Ja ik vond pip inderdaad ook een beetje kaal, maar weet niet zo goed hoe ik het mondje zal/kan maken.

Carpe Diem!

7

mooi de kleuren zijn ook heel goed welke heb je gebruikt ervoor?

8 Laatst bewerkt door Meledje (27-10-2010 09:17)

jolanda80 schreef:

mooi de kleuren zijn ook heel goed welke heb je gebruikt ervoor?

Ik heb voor pip een klein beetje wilton icing color lemon yellow gebruikt en voor de oortjes wat meer lemon yellow gebruikt met echt een heeeeel klein beetje orange kleur erdoor gedaan.

En voor woezel heb ik violet gebruikt en wat witte marsepein erdoor gekneed.

Het is gewoon een beetje uitvogelen tot je de juiste kleur hebt.

Carpe Diem!