Onderwerp: Lieflijke pip stijl taart voor 1e verjaardag Nenah
Gevuld met verse aardbeien en witte chocolade ganache/botercreme.
Bijbehorende cupcakes en koekjes staan hier :
http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … 2126183076
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Lieflijke pip stijl taart voor 1e verjaardag Nenah
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Gevuld met verse aardbeien en witte chocolade ganache/botercreme.
Bijbehorende cupcakes en koekjes staan hier :
http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … 2126183076
Wauw!!
Dit is serieus BY FAR de mooiste pip stapel die ik ooit gezien heb!!
Natuurlijk had ik van jou ook niks anders verwacht
Waaaauw Rietchy!! Wat is hij gaaaf!
En die vogeltjes zijn echt heel schattig. Super mooi gedaan!
Mooi zeg!
Wat is 'ie lief!!!!
Wow! wat een geweldig product! vast ben je heel trots!
Ik ben niuew op het Forum en wil heel graag een vraag aan jullie stellen: als je een taart wilt stapelen, dan moet je het onderste deel verstevigen met dowels. nou kan ik die niet vinden in de web-shop? kan iemand me helpen aan een tip?
en heb je met de decoratie van deze taart ook met tylose gewerkt?
graag hoor ik je antwoord, ik wil er dolgraag mee gaan experimenteren!
Groeten Irene
![]()
Wow! wat een geweldig product! vast ben je heel trots!
Ik ben niuew op het Forum en wil heel graag een vraag aan jullie stellen: als je een taart wilt stapelen, dan moet je het onderste deel verstevigen met dowels. nou kan ik die niet vinden in de web-shop? kan iemand me helpen aan een tip?
en hebje met de decoratie van deze taart ook met tylose gewerkt?
graag hoor ik je antwoord, ik wil er dolgraag mee gaan experimenteren!
Groeten Irene
Hallo Irene en welkom op het gezelligste forum van NL en Belgie.
Ik heb deze taart gestapeld met lolie stokjes van Wilton
1 stokje in de taart steken en afmeten en afknippen. De 3 andere stokjes op dezelfde hoogte maken en "recht" in de taart steken.
Ik doe voor de ondersteuning van een 15 cm taartje 4 stokjes in een vierkant. De laag die erop komt voorzie ik aan de onderkant met een dubbele taartkarton (met de witte kanten op de boven en ondertaart) tussen deze 2 kartons doe ik een beetje botercreme of icing net wat ik over heb "zodat het karton niet gaat verschuiven" .
Bij grotere taarten kun je beter houten dowels gebruiken ivm zwaarte durf ik dan geen loliestokjes te gebruiken.
In de rozen en in het froezelrandje is tylose gebruikt.
Rietchy hij is helemaal super!
Wat een geweldige mooie taart, super hele mooie kleurencombinaties gebruikt, en je vogeltjes vind ik mooi gedust.
Mijn complimenten ,ga nu naar je cupcaketjes kijken.
Groetjes Bianca Wolst
Ik kan niet anders zeggen dan mijn voorgangers; een prachtige taart!!!
Groetjes,
Wendy
Wat een lieve kleurtjes, en zo heel fijntjes qua decoratie.
Alleen, een heel klein dingetje... die bobbels in de taart kunnen echt niet bij zo'n mooie decoratie, hoor! Volgende keer een extra laagje botercreme (Je weet wie het zegt
)
Wat een lieve kleurtjes, en zo heel fijntjes qua decoratie.
![]()
Alleen, een heel klein dingetje... die bobbels in de taart kunnen echt niet bij zo'n mooie decoratie, hoor! Volgende keer een extra laagje botercreme
(Je weet wie het zegt
)
euh .. bobbels ??? moet jij een bril of moet ik een bril !!!!
Wow Rietchy wat mooi zeg!! heb je andere topic ook gezien.
In 1 woord: GEWELDIG
Het is echt een gave taart zeg. Je hebt ook mooi hier en daar toch wat kleur gebruikt. Doe je dat met alleen dustpoeder of verdun je het met wat alcohol.
Gefeliciteerd met zo'n mooie taart.
Het is echt een gave taart zeg. Je hebt ook mooi hier en daar toch wat kleur gebruikt. Doe je dat met alleen dustpoeder of verdun je het met wat alcohol.
Gefeliciteerd met zo'n mooie taart.
De bloemetjes zijn alleen gedust en de vogeltjes zijn gedust en geschilderd.
Goud op veren en rode snavel geschilderd met dust en alcohol
Dank je voor de tips! ik ga het bij mijn volgende taart gebruiken en het echt een keer wagen! ik las voor het karton 4mm te gebruiken, maar je zegt een dubbele gewone taartkarton gaat dus ook? nou, dat is makkelijker! de lolliestokjes is een fijne tip.
heb je dust poeder gebruikt en dan voorzichtig uitsmeren met een penseel?
ik vind het echt een kunstwerk, hoe lang ben je er mee bezig geweest?
groeten Irene
Hij is prachtig Rietchy!
Dank je voor de tips! ik ga het bij mijn volgende taart gebruiken en het echt een keer wagen! ik las voor het karton 4mm te gebruiken, maar je zegt een dubbele gewone taartkarton gaat dus ook? nou, dat is makkelijker! de lolliestokjes is een fijne tip.
heb je dust poeder gebruikt en dan voorzichtig uitsmeren met een penseel?ik vind het echt een kunstwerk, hoe lang ben je er mee bezig geweest?
groeten Irene
Dust poeder en dan soppen en weer afkloppen en dan lichtjes deppen.
De tijd valt wel mee tussen 4 en 5 uurtjes
Waaaaahaaaaaauw, wat een super taartje zeg! Inderdaad één van de mooiste piptaartjes die hier verschenen!
woooooow!!!!
Heel erg mooi, lieve kleurtjes!
Wauuuw prachtig !!
Mooooi! Echt een lieffie
super!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Lieflijke pip stijl taart voor 1e verjaardag Nenah