Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » haunted gingerbread house
Leuk! ziet er behoorlijk creepy uit 
Ohw wat leuk!
Prachtig !
Supermooi! Wil er meteen een hap uit nemen!
wow, die is geweldig !! 
Jeetje wat gaaf.
Zonde om op te eten. Ga je het opeten??
ge-wel-dig! Wat knap gedaan. Helemaal te gek

superleuk
ook al die details erbij enne... die spookboom! 
Wow, gaaf!! Ik zag gisteren bij FoodNetwork Challenge de Haunted Gingerbread houses, maar deze ook super 
Jeetje wat gaaf.
Zonde om op te eten. Ga je het opeten??
nee hoor, er zitten megaveel specerijen in voor de lekkere geur maar voor de smaakpapillen is dit te veel van het goede
Waauw, helemaal geweldig!
Wow, die ziet er supergaaf uit, zeg? ! Hij lijkt wel van mdf gemaakt, zo strak! Leuk dat hij vooral lekker ruikt, want om op te eten is inderdaad zonde. En ik vind die boom er echt ook geweldig bij. Heb je dit eerst allemaal getekend en toen uit deeg gesneden? Heb je daar een patroon van? Misschien voor in de sjablonen en patronen rubriek?
Jeetje wat mooi en gedetailleerd! Die raampjes, die kat op het afdakje en de tekst op de stenen! Supergaaf!
Heel erg gaaf gemaakt! 
Wow, die ziet er supergaaf uit, zeg? ! Hij lijkt wel van mdf gemaakt, zo strak! Leuk dat hij vooral lekker ruikt, want om op te eten is inderdaad zonde. En ik vind die boom er echt ook geweldig bij. Heb je dit eerst allemaal getekend en toen uit deeg gesneden? Heb je daar een patroon van? Misschien voor in de sjablonen en patronen rubriek?
Ik heb daar inderdaad patronen van, maar daar zitten auteursrechten op. Misschien ga ik in de toekomst wel eens zelf patronen maken.
Wow, wat een geweldig mooi en griezelig spookhuis!!
Zie ik daar nou 'glas' in de ramen of is dat plastic?
Wat super gaaf zeg! Leuk ook die muisjes/ratjes, en dat het met zwarte icing is gedaan!!
Echt heel leuk!!! 
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » haunted gingerbread house