1 Laatst bewerkt door melissa04 (21-06-2011 10:10)

Onderwerp: Hazes taart

Vind mezelf nog steeds een beginner, dus nog niet goed genoeg om te taarten voor anderen. Maar een collega van mijn vriend vond mijn cc's zo lekker dat ze graag een taart voor haar mans verjaardag door mij wilde laten maken. Omdat haar man helemaal gek is van André Hazes, moest het in thema Hazes :D Niet echt mijn stijl, ik gebruik nu veel roze :P Maar heb (met knikkende knieën) toch "ja" gezegd.
Mijn eerste opdracht dus!

De stapeltaart, gevuld met onderin bbr, aardbeien en aardbeienjam en bovenin chocoladeganache.

http://www.mijnalbum.nl/Foto-XMFSIMNX.jpg

En het geheel met Hazes-hoedjes op cc's.

http://www.mijnalbum.nl/Foto-VWROGV7D.jpg

Vond het erg spannend, maar de ontvangers waren enthousiast!
Ik kreeg zelfs gelijk de vraag van hun vrienden of ik een bruidstaart kan verzorgen.. Gelukkig is dat pas in juni dus ik heb nog even tijd om te oefenen :P !

2

Re: Hazes taart

Ik zou ook niet heel goed weten wat ik met dat onderwerp aan zou moeten hoor! Maar ik vind het echt een mooie taart geworden!  :thumb:

3

WAUW!  :)  ik als echte Hazes fan, kan hier toch wel heel blij van worden hoor!

Ik vind dat je het super goed hebt hebt volbracht!  :thumb:  Ik zou denk ik heel snel, op een fototaart uitkomen als ik een vraag voor een Hazes taart zou krijgen.....Maar jij hebt heel stoer voor een puzzel gekozen!

Mijn complimenten hoor!  :thumb:  :thumb:

Groetjes San

4

Ik  vind het echt een pracht van een stapel geworden! En dei bijbehorende cc helemaal super!

5

knap gepuzzeld! Erg leuk!

I will have poetry in my life. And adventure. And cake. Cake above all - William Shakespeare & me

6

Bedankt voor de fijne reacties :D
Ook erg blij met de complimenten van nog een Hazes-fan ;)

7

Mooi :Y

8

hoi melissa

ik heb een vraagje: heb jij misschien het plaatje wat je voor
de hazes taart gebruikt heb...?
ik kan het nergens vinden.

m.v.g.

monique

9

Ik vind hem echt geweldig ondanks dat ik echt niets met Hazes heb. Heel goed gelukt en oefenen tot juni dat komt helemaal goed hoor!