Onderwerp: [FEEDBACK] website gemaakt.
Wat vinden jullie van mijn website? Voorlopig is mijn website puur voor de hobby.
Graag feedback!
http://biancarenkens.webs.com/
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Het wereld wijde web » [FEEDBACK] website gemaakt.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Wat vinden jullie van mijn website? Voorlopig is mijn website puur voor de hobby.
Graag feedback!
http://biancarenkens.webs.com/
Sorry ik weet eigenlijk niet hoe ik hier op moet reageren en meerder zie ik.
Ik zou zeggen ga eerst eens wat taarten baken en bewaar je foto's voor jezelf of hier in de show off.
Maar een site stel dat er iemand een taart besteld.
Een biscuit bakken heb je nog maar een keer gedaan.
En dat is dan nog wel het makkelijkste.
Ik zou zeggen ga oefenen oefenen oefenen zodat als je wat tijd verder bent je er mooie foto's van taarten waar je echt trots op bent op kunt zetten.
Zie dit als advies dit is echt geen aanval
Ik vind dat je er super entousiast over bent, leuk!
Veel bak en decoreer plezier!!!!!
@ Jennye, de site draait helemaal niet om dingen bestellen, het is een hobby site
En je site is erg leuk! Erg overzichtelijk en vrolijk. Ga zo door!
Ik vind je ook enthousiast en ik vind het een mooie site. Je bent gewoon lekker bezig met je draai vinden in taartenbakken en zoals iedere blog...mag jij er ook 1!
Leuk om te lezen dat je zo enthousiast bent over je hobby!! en ik vind het een vrolijke leuke site
Site ziet er leuk uit, mooie en rustige kleuren Harstikke leuk dat je zo enthousiast bent en dit meteen wilt delen met anderen.
Als ik de titel goed interpreteer vraag je feedback over de site en niet over het aantal taarten die je hebt gebakken of hoe je het gaat oplossen als mensen taarten willen bestellen. Denk ook niet dat dit de insteek is van jouw vraag
@ siep, Inderdaad!
Anders had het ook in 'bakken voor anderen' gestaan, en niet bij 'wereld wijde web' lijkt me
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Het wereld wijde web » [FEEDBACK] website gemaakt.