1

Onderwerp: aiaiai wat ik heb nu weer met mijn sugargun gedaan?

Hij doet het niet goed meer! Wat een ramp! Hij lijkt wel lam te zijn. Als ik knijp, komt de marsepein er (heel langzaam) uit zoals het hoort, maar als ik ook maar een klein beetje meer kracht zet, slaat hij door zeg maar. Dan is het hendel slap en moet ik het weer helemaal naar achteren trekken, dan hoor ik een klik en dan beginnen we weer opnieuw. Op deze manier werkt het wel heel irri :S Weet iemand hoe ik dit weer fix? :D

I will have poetry in my life. And adventure. And cake. Cake above all - William Shakespeare & me

2

Re: aiaiai wat ik heb nu weer met mijn sugargun gedaan?

Ja, dat had ik van de week ook. Had er toen wel fondant met tylose in. Dus waarschijnlijk was het een tikkie te stevig. Misschien was je marsepein niet voldoende doorgekneed?
Als je aan de bovenkant de haak even terug duwt naar binnen dan gaat het wel weer.
Ik heb toch ook wel vaak ruzie met het ding, terwijl mijn dochter er altijd prima mee overweg kan.

Verdwalen in zoetigheid
www.hettaartenbos.nl voor al uw zoete creaties

3

He maken jullie hem trouwens schoon? Gewoon uit elkaar halen en door een sopje heen?

4

ja ik haal hem uit elkaar en leg hem in een bakje met heet water
Later goed laten drogen en dan weer in elkaar

5

Boska schreef:

Ja, dat had ik van de week ook. Had er toen wel fondant met tylose in. Dus waarschijnlijk was het een tikkie te stevig. Misschien was je marsepein niet voldoende doorgekneed?
Als je aan de bovenkant de haak even terug duwt naar binnen dan gaat het wel weer.
Ik heb toch ook wel vaak ruzie met het ding, terwijl mijn dochter er altijd prima mee overweg kan.

Dat heb ik al geprobeerd, maar hij blijft doorschieten als ik knijp. Ik kan bijna geen kracht zetten nu, dus het komt er echt met een slakkengang uit. Is er niemand met een oplossing?

I will have poetry in my life. And adventure. And cake. Cake above all - William Shakespeare & me

6

zit dat palletje nog wel goed op de plaatjes ?

anders de plaatjes en het veertje even loshalen en opnieuw plaatsen

7

Het palletje zit wel op de plaatjes. Het wordt nu ook steeds erger. Moet maar gewoon een nieuwe bestellen denk ik,..... :(

8

Heb je nog wel 4 van die plaatjes bij het veertje zitten?
(ik weet sinds kort ook hoe hij weer in elkaar moet... ;))

9

Ja, ik heb ook 4 plaatjes. Hij is ook niet uit elkaar geweest hoor. Ik heb hem vandaag voor de zekerheid helemaal uit elkaar gehaald en weer in elkaar gezet, maar het blijft. Ik denk dat het scharnier stuk/lam is.

10

ja zelfde probleem hier!! Wat stom!!! Zo hard heb ik trouwens niet gedrukt. En ik had fondant met crisco er door heen erin.
Glamour heb jij een nieuwe besteld?

11

Mijne doet ongeveer hetzelfde nadat ik 'm overstuur had geholpen met een hele avond knijpen...
Volgens mij zit het probleem 'm in het te wijd worden van het gedeelte waar het knijpgedeelte zeg maar tussendoor gaat, dat zit met 2 van die soort nestelringetjes tegen elkaar geklemd en die ringetjes duw je als het ware uit elkaar, waardoor er teveel speling tussen komt.
Ik heb daar een keer over gechat met de webshop en zij dachten dat je het misschien zou kunnen oplossen door daar een boutje en een moertje voor in de plaats te doen, maar dan moet je wel die nestdingen eruit zien te krijgen zonder de boel echt te slopen :S

Vraag me af of iemand dit snapt  :/

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"

12

Zit trouwens op een ouwe koe te reageren

http://kissievancissie.punt.nl/upload/koe12.gif

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"

13

Voor Elsje is het echter geen oude koe ;)
Voor jou ook niet zo te lezen  :lol:

Deleukstetaartenshop Almere, verkozen tot leukste winkel van Almere en van Flevoland!

14

Hier t zelfde probleem dus ben blij met deze oude koe  :thumb:

Ga morgen vriendlief bovenstaande stukje even laten lezen, ik snap t maar half geloof ik..

15

heb in de planning maar een nieuwe te bestellen, ookal vind ik hem redelijk duur. Hij is alleen nu niet voorradig :(

Geen oude koe, erg nieuwe koe hier :)

16

Hoi hoi,

Ik heb ook hetzelfde: fondant erin en knijpen maar, maar er gebeurt niets....soms komt ernee heel klein stukje uit, maar als ik stop met knijpen schiet het net zo hard weer terug. ik heb de sugar gun ook helemaal uitelkaar gehaald en geschroeft, alle 4 de plaatjes verwijderd en daarna weer alles in elkaar, maar niets geholpen. Ik wil eigenlijk gene nieuwe kopen want a) erg duur en b) wie garandeert mij dat 't mij niet een 2de keer overkomt?