Re: 2x prijs......helemaal blij!!! (nieuwe detailfoto's toegevoegd)
Ik vond hem al super, maar nu ik de detailfoto's heb gezien neem ik nog verder mijn petje af!
Wat ontzettend mooi gemaakt. 
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » 2x prijs......helemaal blij!!! (nieuwe detailfoto's toegevoegd)
Ik vond hem al super, maar nu ik de detailfoto's heb gezien neem ik nog verder mijn petje af!
Wat ontzettend mooi gemaakt. 
Een beetje late reactie, want ik zie hem nu in de lijst staan, maar ik vind deze taart echt GEWELDIG! Prachtig gewoon! Gefeliciteerd met beide prijzen. Echt iets om trots op te zijn!
Wow wat is hij leuk!!! Van harte gefeliciteerd met je prijzen!
Prachtig gedaan!! Mag ik vragen hoe je stukjes caramel maakt/doet? Klinkt lekker. 
ah deze is echt too cute! Wat een ongelooflijk lief geheel! En de lekkerste nog wel! Gefeliciteerd!
ah deze is echt too cute! Wat een ongelooflijk lief geheel! En de lekkerste nog wel! Gefeliciteerd!
Prachtig gedaan!! Mag ik vragen hoe je stukjes caramel maakt/doet? Klinkt lekker.
Oooh hij is zoooo lekker. Net weer een stukje gehad (dochterlief is jarig) Maar ik snijd stukjes fudge klein en die leg ik tussen een laag. Mmmmm
Echt super gaaf gemaakt

sjonge zeg... heb zo te zien nog heeeeeeel veel te leren
prachtig!
Die witte chocolade botercreme, maak je die 1:1 met patidess of echte chocolade smelten en verwerken? 
prachtige uitwerking van de vier jaargetijden
Die witte chocolade botercreme, maak je die 1:1 met patidess of echte chocolade smelten en verwerken?
Ik maak een merenque botercreme (maar ik geloof een beetje anders dan het recept hier, maar de smaak zal wel ong hetzelfde zijn) en dan mix ik er witte chocolade pasta doorheen. Erg lekker.
menniej schreef:Die witte chocolade botercreme, maak je die 1:1 met patidess of echte chocolade smelten en verwerken?
Ik maak een merenque botercreme (maar ik geloof een beetje anders dan het recept hier, maar de smaak zal wel ong hetzelfde zijn) en dan mix ik er witte chocolade pasta doorheen. Erg lekker.
Jahaaa lekker was die zeker! Daarom vraag ik ook, bedankt! 
Wauwie!!! Wat mooi! Gefeliciteerd hoor! En hij klinkt super lekker! Jam jam!! 
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » 2x prijs......helemaal blij!!! (nieuwe detailfoto's toegevoegd)