Onderwerp: Erg blij met resultaat! Bonaire vs NL
In mijn zomervakantie kreeg ik de vraag of ik een taart wilde maken voor iemand die in Bonaire woont en (nu dus) in oktober voor een paar weekjes naar Nederland zou komen. Dus die hebben we uiteraard aangenomen en was dan ook erg blij met de boerderij in de Mjam taart van laatst!
Het is nog een van mijn eerste taarten en heb totaal geen training of cursus ergens voor gevolgd maar vooral via dit forum veel geleerd en maar gaan proberen! Ben er dan ook echt trots op!!
Er zijn bepaalde dingen geinspipikt van het forum, dus mocht je wat van jezelf tegen komen dan hoop ik dat je het niet heel erg vindt!
Hier komt ie:

Ik had dus bedacht om het thema bonaire vs Nederland te maken..
Het was helaas al avond en zeer weinig tijd om foto's te maken dus dat vind ik dan ook erg jammer, de kleuren komen nu veel minder sterk uit, deze waren echt heel fel! En er zwemt ook nog een haaienvin in de zee maar die zie je erg slecht....
De taart is gevuld met tiramisu vulling en ook nog getrempeerd met sterke koffie en amaretto. En bij het afleveren wilde het hele gezin graag mee om de reactie te zien van die vrouw (een kennis van ons allemaal) en mochten we nog een stukje mee eten en hij smaakte ook erg lekker!
Nou... een aardig verhaal en aardig wat foto's maar ben dan ook benieuwd wat jullie ervan vinden!
Erg leuk detail.
!