1

Onderwerp: [Feedback] mijn website

Hoi!

Ook ik ben een site aan het ontwikkelen en wil graag jullie mening weten...meer paar ogen zien meer dan alleen mijn paar ogen. Ik ben nog bezig met de juiste foto's en aan het nadenken over kvk e.d..dus misschien wat voorbarig, maar ik vind dit al heel leuk om te doen. ik heb de site een maand op proef..dus dit is mijn 'pilot'

Hoor jullie graag!

Groetjes,
Judy

Everyday is chocolateday...
Schrijf je voor geweldige workshops en gastworkshops in via www.j4cake.nl

2

Re: [Feedback] mijn website

Even je site erbij zetten ;) dan kijk ik even met je mee!

3

woehaha...lekker dom :o ...moest weg en wilde hem toch even plaatsen zodat ik (wanneer ik terug was) wat feedback kon lezen. Site is:www.j4cake.nl

4

Ten eerste vind ik het er al super uit zien, maar ik heb een paar foutjes ontdekt.
Bij Over mij: na de komma een spatie (bij voldoening,ontspanning)
             en bij iemands leven staat maar 1x aanhalingstekens.

Bij Home: onvergetenlijke = onvergetelijk
              en er staat onderaan: Bel vandaag.... Echter staat er nergens een nummer om naartoe te bellen.

Verder heel netjes en duidelijk.

www.lindelicious.nl       Elke taart uniek!

5 Laatst bewerkt door Judy (23-10-2010 18:33)

Lilar schreef:

Ten eerste vind ik het er al super uit zien, maar ik heb een paar foutjes ontdekt.

en er staat onderaan: Bel vandaag.... Echter staat er nergens een nummer om naartoe te bellen.

Oh super, dank je...had het onvergetenlijke al gezien en dacht het te hebben aangepast..maar de rest :thumb:

Daar ga ik nog even naar kijken..

iemands'leven is toch goed zo? Is geen quote maar ipv iemand zijn leven maak ik er iemands' leven van..

6

@Lilar, ik heb aanpassingen gemaakt...dank je wel!

7

Niemand meer?? :s  Ik kan wel wat feedback gebruiken hoor :o  :Y  :lol:

8

Rustig, het is zaterdagavond, de een zit met zijn handen in de taart, de ander is naar de kroeg en weer een ander doet alsof ze een saaie clichéthriller kijkt maar zit ondertussen op het forum. Gewoon even geduld hebben. ;)

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com

9

@Pooh, je hebt helemaal gelijk..maar toch effe up :)

10

Leuke site. Je enthousiasme komt echt naar voren. Misschien een tip voor de foto's: als je bij je foto's dezelfde achtergrond gebruikt, kijkt dat iets rustiger. Bijv. een wit laken/stukje behang ophangen waar je je foto altijd maakt. Dan komen je taarten beter tot zijn recht!

11

Echt supermooie site ! Ik vind je tekst heel erg leuk, heel wervend !

bij "iemands leven" hoeft geen ' , ik denk dat Lilar dat bedoelt?

Verder alleen maar complimenten, maar je taarten zijn zowiezo plaatjes om te zien, die verkopen zichzelf !

Groetjes, Conny

12

Dank je Conny, heb de ' gelijk weggehaald.

Foto's en achtergronden is bij mij idd nog een drama. Heb hier een complete studio..maar die is zo groot dat ik die nooit opzet, ben aan het denken over zo'n kleintje...

13

Je kunt ook heel simpel een wit vel papier gebruiken, of een wit laken. Vaak is zo'n kleine fotostudio weer te klein. Of maak je foto's allemaal op dezelfde plek, op een witte ondergrond tegen de muur aan bijvoorbeeld.

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com

14

Judy schreef:
Lilar schreef:

Oh super, dank je...had het onvergetenlijke al gezien en dacht het te hebben aangepast..maar de rest :thumb:

Daar ga ik nog even naar kijken..

iemands'leven is toch goed zo? Is geen quote maar ipv iemand zijn leven maak ik er iemands' leven van..

Het is toch echt gewoon "iemands leven" hoor  ;) zonder aanhalingstekens; niet te moeilijk doen! Hihi!  ;)

15

alles wat is aangedragen heb ik toegepast..moet alleen meer taarten maken om dezelfde achtergrond te maken..maar bedankt voor al jullie input!

16

Ik heb weer wat kleine aanpassingen gedaan..dus graag weer even kijken...

17

Leuke frisse site, mooie kleuren!

Wat mij opvalt bij het lezen van de tekst is dat je "u" en "je/jij" door elkaar gebruikt op de homepage, maar bijv. ook bij het gastenboek. Ik zou kiezen voor één benadering en die op de hele site doorvoeren.

Trouwens, leuke naam van je website, zeker zoals je hem op de site uitlegt, geeft ook weer een persoonlijk tintje eraan.

Succes met je site!

Groetjes, Diana
"Ik bak geen taart om te leven, maar ik leef om taart te bakken"

18

Taartiana schreef:

Leuke frisse site, mooie kleuren!

Wat mij opvalt bij het lezen van de tekst is dat je "u" en "je/jij" door elkaar gebruikt op de homepage, maar bijv. ook bij het gastenboek. Ik zou kiezen voor één benadering en die op de hele site doorvoeren.

Trouwens, leuke naam van je website, zeker zoals je hem op de site uitlegt, geeft ook weer een persoonlijk tintje eraan.

Succes met je site!

Oh wat dom...komt door mijn aanpassingen denk ik..stom...ga gelijk weer aanpassen...Dank je!

19

Heel leuk gemaakt! Hij is echt super. Ik heb geen foutjes meer kunnen ontdekken. Wat achtergronden betreft. Als ik klaar ben met een taart stapel ik mijn emmers fondant in 3 rijen van 3 op elkaar, en gooi er een wit hoeslaken overheen, dan even met licht spelen, en photoshop, en prima foto's! Of, bij cupcakes of kleine taartjes, op een grote envelop. Even man of kind om de achterkant omhoog te tillen, en klaar is kees.

even één puntje... ik kan het kvk nummer nergens op je site vinden... of ligt dat aan mij?

I will have poetry in my life. And adventure. And cake. Cake above all - William Shakespeare & me

20 Laatst bewerkt door Judy (25-10-2010 19:03)

klopt ik ben over kvk nog een beetje aan het dubben en wil eigenlijk de komende 2 weken hier een ei over leggen..maar de site is een maand te 'proberen' dus was al wel wat aan het stoeien. Vind de stap nemen nog eng..maar wil het wel graag. OM de 1 of andere reden zie ik meer beren op de weg (of was het bomen) terwijl het eigenlijk niet hoeft.

Bedankt voor je foto tips...die ga ik zeker gebruiken!

21

Leuk gedaan Judy!! Lekker vrolijk en leuke inleiding!!! Mooie taarten hoor! :thumb:

22

oud topic even afgestoft. Ik heb de site wat aangepast en vind het weer fijn om feedback te krijgen :)