1

Onderwerp: Al heeeeeel veel gelezen en geleerd hier

Ik ben al heel wat keren hier geweest om een tip of truc te zoeken.
op de zoekmachine  gewoon op fondant scheurt of botercreme smelt of cupcake papiertjes laten los, worden te hoog zoeken, en dan kwam ik hier weer uit.
Dus nu registreer ik me maar eens.
Misschien plaats ik nog wel eens een foto, maar ik ben toch vooral geiintimideerd en geiinspireerd door de mooie creaties hier.
Vrijdag lever ik de eerste cupcakes aan een vriendin, die er voor wil betalen. Spannend.
Ik heb 3 soorten gebakken, witte chocolade met framboos maak ik af met fondantglazuur en een vlaggetjes lintje van fondant en eetbare pen, Daarnaast chocolade kokos malibu cupcakes smeer ik af met chocopasta
met losse fondant bloem of bloemetjes, en "gewone" cupcakes die ik voorzie van fondant/ marsepein decoraties die je hier ook zoal voorbij ziet komen. Rondje rondje bloemetje noem ik die.
Af te wisselen met rondje vierkantje vogeltje, rondje rondje  zebrastrepen bloemetje enzovoort enzovoort.
Voor mijn vriendin heb ik me wel uitgesloofd want ik hoop dat er meer opdrachtjes uit rollen. Want anders kan ik de kast vol materialen niet voor mezelf verantwoorden.

2 Laatst bewerkt door Liekie (26-10-2010 09:58)

Re: Al heeeeeel veel gelezen en geleerd hier

Welkom Keekje! Heel veel forum én bak plezier!
Laat je niet intimideren door mooie resultaten hier, iedereen is ergens begonnen hoor!!!

Voor elke minuut die je boos doorbrengt, verlies je 60 seconden geluk!!
Time will tell it allemaal wel!