Onderwerp: waar een mould van een pump kopen?
Ik wil graag de mould hebben om een pump te maken. Maar kan m hier niet in de shop vinden of kijk niet goed
Wie o wie kan me helpen
alvast bedankt
gr Renate
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » waar een mould van een pump kopen?
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ik wil graag de mould hebben om een pump te maken. Maar kan m hier niet in de shop vinden of kijk niet goed
Wie o wie kan me helpen
alvast bedankt
gr Renate
Hier is hij. Bien heeft sinds T&T ook een hele mooie shoe-kit te koop.
Bij liescakeshop
Hij is ok gewoon bij de DLTshop te koop hoor.
Kijk maar:
http://www.deleukstetaartenshop.nl/prod … ts_id=2101
Succes!
Bedoel je deze? http://www.deleukstetaartenshop.nl/prod … ts_id=2101
Deze komt dus uit de hebshop.
Die kit van Bien is uitverkocht en pas vanaf half november weer leverbaar.
(Heb ik vandaag gehoord... helaas....)
Die kit van Bien
Is dat niet dezelfde als de Stephen Benison Fabulous Shoekit?? Bij spullenvoorjetaart issie nog leverbaar......
annick67 schreef:Die kit van Bien
Is dat niet dezelfde als de Stephen Benison Fabulous Shoekit?? Bij spullenvoorjetaart issie nog leverbaar......
nee dat is niet dezelfde, Bien verkoopt namelijk de 'Bien & Tirs Shoekit' en zoals de naam al zegt is die niet gemaakt door mister Stephen
mniek schreef:annick67 schreef:Die kit van Bien
nee dat is niet dezelfde, Bien verkoopt namelijk de 'Bien & Tirs Shoekit' en zoals de naam al zegt is die niet gemaakt door mister Stephen
Dan heb ik mij schromelijk vergist maar hij lijkt er wel heel erg op....vandaar de vergissing denk ik......
tipsytaartje schreef:mniek schreef:Is dat niet dezelfde als de Stephen Benison Fabulous Shoekit?? Bij spullenvoorjetaart issie nog leverbaar......
Dan heb ik mij schromelijk vergist
maar hij lijkt er wel heel erg op....vandaar de vergissing denk ik......
waar heb je hem gezien dan? Het kan alleen op de beurs zijn, want ik heb nog geen foto's geplaatst van een schoen met onze kit
Oh die was ik ook aan het zoeken. Nu weet ik welke het is. Thnx
mniek schreef:tipsytaartje schreef:nee dat is niet dezelfde, Bien verkoopt namelijk de 'Bien & Tirs Shoekit' en zoals de naam al zegt is die niet gemaakt door mister Stephen
Dan heb ik mij schromelijk vergist
maar hij lijkt er wel heel erg op....vandaar de vergissing denk ik......
waar heb je hem gezien dan? Het kan alleen op de beurs zijn, want ik heb nog geen foto's geplaatst van een schoen met onze kit
Ik heb je even gemaild.
Dames bedankt voor jullie reacties hier kan ik iets mee. Mag nml een taart maken voor de dochter van vrienden die 16 word in januari. Weet t ben een beetje vroeg, maar beter te vroeg dan te laat. Kan ik m ook nog eerst uitproberen
mniek schreef:annick67 schreef:Die kit van Bien
staat hij ook op haar site dan, kon m niet vinden nml
nee, nog niet, omdat hij op de beurs voor t eerst in de verkoop ging, en ook direct weer uitverkocht is. Zoals Annick al zei, half/ eind november hopen we hem weer binnen te hebben
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » waar een mould van een pump kopen?