Onderwerp: mijn aller eerste cupcakes
Voor de 1e verjaardag van mijn meisje, ben ik als een gek aan het oefenen geslagen... het resultaat mag er best zijn al zeg ik het zelf
voor een beginner

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » mijn aller eerste cupcakes
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Voor de 1e verjaardag van mijn meisje, ben ik als een gek aan het oefenen geslagen... het resultaat mag er best zijn al zeg ik het zelf
voor een beginner

Prachtig! Je zou niet zeggen dat het je eerste zijn ^^
mooi
dank je wel!!
Het is wel erg verslavend zeg haha, ga me binnenkort aan mijn eerste boltaart je wagen, ben benieuws 
Ze zijn echt super mooi!
Heb jij dr oetker papiertjes gebruikt? Bij mij laten ze altijd los nl.
Ja ik heb die van dr oetker gebruikt. Ik heb daar meer over gelezen ja dat ze los laten, bij mijn lieten tot nu toe alleen de gele los.
Wat grappig, mijn dochter heet ook Nova, ze word in Januari alweer 6, leuke cupcakes zeg!!! Helemaal vrolijk!!!
goeie smaak
je hoort hem best veel de laatste tijd.
Prachtig gedaan!
Mag ik je vragen welke uitsteker je hebt gebruikt voor de ronde op de cc (met die kartelrand)? Ben ernaar op zoek...
wow mooi gedaan hoor! zeker voor de eerste keer!
@Ellenves: ik heb de uitstekers uit de webshop gebruikt,
- Uitsteker set Ringen Kartel, 14 delig
daanova: Bedankt voor je reactie!
eeeeeehhhhhhh ........... (duik met schaamrood op mijn kaken onder de tafel
) PAPIERTJES????????? DR. OETKER??????????? Snap er niets van maar dat zal er wel aan liggen dat ik al blij ben als ik een mooie cupcake uit de oven pluk. Ik zie er valt nog vreselijk veel te leren ....... wil je mij vertellen hoe je deze prachtige cakejes zooooo mooooi hebt kunnen versieren?
groetjes,
Mariette
men neemt een beetje creativiteit, leuke uitstekers en heel veel LIEFDE en tadaaa dan krijg je dit
met papiertjes van dr oetker bedoelen we de papieren bakjes waar je het cakebeslag in doet
Ik ben ook maar een beginner hoor Mariette en ik moet dus ook nog heeeeeel veeeel leren
maar dit forum helpt me heel erg op weg 
Prachtig zeg, erg creatief en allemaal superstrak! Super voor je eerste cakejes.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » mijn aller eerste cupcakes