1

Onderwerp: Notencake, welke smaak toef past daarbij?

Hallo,

Nou, de titel zegt het eigenlijk al. Ik ga aankomend weekend cc's bakken van notencake mix. Nu wil ik daar een toef op spuiten, maar welke smaak past daar lekker bij? Ik ga ook voor het eerst de botercreme mix gebruiken, zou deze zonder smaakje al lekker erop zijn, of kan ik beter er een smaakje doorheen doen? Zo ja, wat past er bij notencake? Ik heb zelf momenteel echt helemaal geen idee? Iets fruitigs of juist chocola oid? Wat zouden jullie doen?

Re: Notencake, welke smaak toef past daarbij?

Hey Tine,

Mokka? Of chocolade/hazelnoten (chocopasta)?
Misschien is vanille gewoon ook lekker.....

Laat even weten wat je gekozen hebt en ik lees even mee...ben wel benieuwd naar de tips :D

3

Of caramelcreme

Head over heels in ♥ with cake ...
Bruidstaart Groningen

4

gewoon botercrème van de mix is erg lekker
of mokkacrème
of botercrème met stukjes noot
of chocolade crème
of cappuccino smaak
of caramel
of praliné

Ik brainstorm gewoon even mee hoor!

Dat is toch een TAART waard!

5

Ik denk dat ik maar wat verschillende smaken doe! Ik zie hier alweer zoveel lekkers voorbij komen, mokka, caramel, chocola en gewone boter creme. Ik laat nog wel even weten welke het lekkerst was!

6

Merel,

uiteindelijk had ik gekozen voor een mokka en een banaan (van saroma) toef. Deze vielen goed in de smaak. Ik ben zelf erg gek op mokka dus die vond ik heerlijk! Door de bananen botercreme had ik ook nog iets gele kleurstof gedaan, dat stond erg leuk!
De notencake was ook erg lekker, deze had ik gekocht bij de bakzolder, daar hebben ze zoveel lekkere cakemixen! (heb nog niet alles geprobeerd)