1

Onderwerp: pepernootvulling

aangezien de sint over een paar weekjes het land weer komt bezoeken zou ik gaag iets met pepernootvulling willen maken.
zou iemand mij wat tips kunnen geven hoe ik die kan maken?
afgezien ze door de bc te doen. nog andere tip om lekkere pepernootvulling te maken? ik heb al bij de recepten en op de zoekfunctie gekeken maar vond alleen een combi met de vulling.
alvast bedankt,
gr sandy

Re: pepernootvulling

ik heb laatst gevuld met mbc met koekkruiden (dus geen kaneel maar echt koekkruiden) en verwenfruit appel/passiefruit (en nog iets  :o ). In elk laag dus een combi. Was lekker, al zeg ik het zelf.

Life is what you bake it.

3

Ik heb vorig jaar tot groot genoegen van de hele familie gewoon pepernoten fijn geprakt door de bc mix gedaan en het was zalig!!!

Groetjes, Ilonka
Leven en laten leven, maar geniet van elke dag.

4

Fijnmalen en door de slagroom spatelen. :9

Tegenwoordig kun je vanalles worden,ik heb besloten om gewoon mezelf te blijven!

5

Ik heb vorig jaar schuddebuikjes door de bc gedaan. Vorige week een keer koek+speculaaskruiden (van Verstegen)  :9

6

Ik heb ze vorig jaar ook verkruimeld & door de slagroomgedaan  :9 was superlekker!

Ik ben in vorm! Rond is toch ook een vorm??

7

speculoos met schuddebuikjes zijn ze hier helemaal weg van en idd BC met koek/speculaaskruiden

N-Joy Cakes

8

verkruimelen en door de slagroom ermee!

9

Ik heb vorig jaar een bruidstaart gemaakt met pepernotenvulling :-)

Ik had speculaaskruiden door de botercreme van de mix gegaan en de taart gevuld met een laag speculoos en een laag speculaasbotercreme en daar schuddebuikjes overheen gestrooid. Veel positieve reacties op gekregen :-)

Je zou ook speculaaskruiden door de biscuit kunnen doen

Head over heels in ♥ with cake ...
Bruidstaart Groningen

10

ja, dat laatste is erg lekker!!

Groetjes, Dorothea.

11

nou mensen bedankt voor jullie reacties!
ik denk dat ik nu voorlopig even vooruit kan hahaha :Y
gr sandy