Re: Examentaart PME1
Top hoor! Ik ben nu net begonnen met PME2 bij Lies, leuk mens
ik wil ook zeker 1 en 3 gaan volgen!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Examentaart PME1
Top hoor! Ik ben nu net begonnen met PME2 bij Lies, leuk mens
mooi zeg!!
prachtig!
Prachtige taart!
Nogmaals prachtig!!!
echt heel gaaf! super gemaakt hoor!
Prachtig !!
hij is heel mooi!
waar in houten?
hele mooie taart trouwens!
Echt een mooie taart!
waar in houten?
hele mooie taart trouwens!
Bij de enige echte Lisette Baars van de Cakeshop
In Houten dus
Top hoor!
Ik ben nu net begonnen met PME2 bij Lies, leuk mens
Ja het is echt een schatje! Ik ga nu de 3 doen en als laaste de 2...
mooi zeg. ik ga toch ook eens wat info opzoeken over die cursus denk ik. Zie jullie allemaal met van die geweldige taarten voor bijkomen.
kortom helemaal
Het is zeker de moeite (en het geld) waard!
Wauwie, wat een plaaaaatje! Mag ik 'm opslaan?
Super foto trouwens, van jou met de taart!Groetjes!
Ha, ha. Het is me een grote eer! Je moest eens weten hoeveel foto's ik van jouw taarten al in mijn pc heb verstopt
ik vind m supermooi. ik heb zelf de cursus in limburg gedaan, ben zelfs een week intern geweest, maar vond mijn eindstukken zo saai, zo engels, zo tuttig. dit is echt waarvoor ik op de cursus ging. ik heb dan ook nog niet de moed gehad om II en III te doen, want ik vond het in het geheel dus tegenvallen.
groetjes
elly
Geweldig!! Wat een beauty Gefeliciteerd met het voltooien van je cursus!
ik vind m supermooi. ik heb zelf de cursus in limburg gedaan, ben zelfs een week intern geweest, maar vond mijn eindstukken zo saai, zo engels, zo tuttig. dit is echt waarvoor ik op de cursus ging. ik heb dan ook nog niet de moed gehad om II en III te doen, want ik vond het in het geheel dus tegenvallen.
groetjes
elly
Heb je ook PME 1 gedaan? Want wij (ik heb 'm net ook bij Lies afgerond) moesten ook wel wat tuttige technieken leren (zoals broderie), maar in het eindwerkstuk mochten wij zelf kiezen welke technieken wij gebruikten en hoe we die toepasten. Iedereen had echt z'n eigen stijl, van tuttig naar hip!
elly schreef:ik vind m supermooi. ik heb zelf de cursus in limburg gedaan, ben zelfs een week intern geweest, maar vond mijn eindstukken zo saai, zo engels, zo tuttig. dit is echt waarvoor ik op de cursus ging. ik heb dan ook nog niet de moed gehad om II en III te doen, want ik vond het in het geheel dus tegenvallen.
groetjes
ellyHeb je ook PME 1 gedaan? Want wij (ik heb 'm net ook bij Lies afgerond) moesten ook wel wat tuttige technieken leren (zoals broderie), maar in het eindwerkstuk mochten wij zelf kiezen welke technieken wij gebruikten en hoe we die toepasten. Iedereen had echt z'n eigen stijl, van tuttig naar hip!
Klopt helemaal wat Em zegt. Ik heb zelfs in deze taart de (in ogen) truttige broderie toegepast in de knopjes op de draperien. Ik vond het wel een uitdaging om juist die technieken in een 'modern' jasje te gieten. Ook kan je kleurkeuze al een geheel eigentijds effect geven.
Ik heb heeeel veel zin in de 3 die ik nu ga doen en kijk dan wel weer hoe ik die geleerde technieken op een voor mij leuke manier weer toe kan passen.
Wordt vervolgd
Heel gaaf gemaakt
Prachtig!
En als ik vragen mag: hoe/waarvan zijn die ruches gemaakt?
Wauw...Anneke!! Wat een prachtige examentaart!! Van harte gefeliciteerd!!
Prachtig!
En als ik vragen mag: hoe/waarvan zijn die ruches gemaakt?
Hoi Wendy,
Die zijn gemaakt van mexican paste (1:1 flowerpaste en fondant)
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Examentaart PME1