Onderwerp: een hart-taart voor het zusje van mn vriendin
hoi!
een paar weken terug de vraag of ik niet voor de 25e een taart kon maken voor het zusje van mn vriendin, ze heeft 1jaar verkering en wilde hem verassen met een taart, een hartenvorm!
vond het een erg leuk idee van haar,en tuurlijk dit wilde ik wel doen! moet wel zeggen dat ik het wel erg leuk vond dat ze me vroeg, eerst als er iemand iets vroeg durfde ik eigenlijk niet echt...
maar dat heb ik maar opzij gezet
heb wel nog de bibbers van "wat kan ik vragen?", net als een paar anderen hier op het forum,hihi, en had 17euro afgesproken,
ze was er zo blij mee dat ik het wilde doen dat ik vandaag bij het afleveren bij mn vriendin(ze zou hem daar gaan halen straks) 20euro kreeg,die had ze al vooruit gegeven.
vond het natuurlijk wel erg fijn, weten dat het ook gewaardeerd word, en toch weer iets extra's om opzij te leggen!
dit keer vond ik dat het bekleden me makkelijker af ging dan anders,pfew,
het enigste was dat ik niet wist hoeveel mix ik moest gebruiken, op mn 25cm vorm gehouden, kwam aardig in de buurt, dus die hoeveelheid maar gepakt,
nou, een lang verhaal...
bedankt voor het kijken en op of aanmerkingen altijd welkom!!! wil er graag van leren!!!
gevuld met frambozen/aardbeienmousse en verse aardbeien,
afgesmeerd met choco-botercreme,
dit is ie dan, vind hem zelf wel erg leuk geworden, had er zelf misschien alleen de roosjes opgedaan zonder de hartjes...