Onderwerp: Mijn eerste workshoptaart :-)
Laatste ben ik mijn eerste taartenworkshop gaan volgen, alsook mijn eerste ervaring met taarten maken.
Dit is het resultaat van de vlinderworkshop door Nicolette Molenaar bij Taart voor groot en klein.

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Mijn eerste workshoptaart :-)
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Laatste ben ik mijn eerste taartenworkshop gaan volgen, alsook mijn eerste ervaring met taarten maken.
Dit is het resultaat van de vlinderworkshop door Nicolette Molenaar bij Taart voor groot en klein.

Wowwww, echt prachtig, zo met al die vlinders
!!!!
wat een mooie!
Hoe en waarop zitten die vlinders?
De vlinderd zitten op bloemdraadjes die per 3 samen getapet zijn. De kleintjes heb ik vast geplakt met Icing en de grote met fondant als ik mijn niet vergis. Ik ken al de termen nog niet zo goed. 
De taart is zo mooi! Ik baal zo ervan, omdat in duitsland bijna geen workshops te vinden zijn!
nee hoor het zijn echt niet veel foto's

Maar ze zijn het allemaal waard, wat een prachtige 1ste taart heb je gemaakt, daar kijkt menigeen jaloers naar 
Lekker veel foto's, en een geweldige taart! Zooo mooi met die vlinders, staat ook nog op mijn lijstje om eens uit dream wedding cakes te maken. Die van jou is super gelukt. En.... nieuwe hobby/verslaving?
Mooi zeg. Dat lijkt me voor een eerste taart wel heel erg pittig. Ik doe het je niet na. 
Dank u allemaal voor de leuke reacties!
Euh had het zelf nog niet door dat het veel foto's zijn
Idd een nieuwe hobby :-) Buiten de kleur die wat te donker is was ik zelf ook super blij met het resultaat.

Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Mijn eerste workshoptaart :-)