1

Onderwerp: Hierbij ook mijn PME 1 Examentaart

Ik had geen idee wat ik moest maken. We hadden er een week de tijd voor. Maar ik ben er pas vrijdag aan begonnen. En dit is hem geworden.

http://www.mijnalbum.nl/Foto-UYPBVWKU.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-73KSKEXF.jpg

Bedankt voor het kijken

Re: Hierbij ook mijn PME 1 Examentaart

Ik vind hem erg mooi!
Eenvoud siert hier duidelijk! :thumb:

3

Heel mooi! Erg strak en mooi van eenvoud (al weet ik dat het niet eenvoudig is geweest om dit te maken  :lol:  )

:thumb:  :thumb:

Deleukstetaartenshop Almere, verkozen tot leukste winkel van Almere en van Flevoland!

4

Wauw, ook al zo mooi, en toch zo heel anders dan die van Anneke!

*D

If there's no chocolate in heaven, I'm not going!!!
Trots op mijn nieuwe website! Taartenfreak.nl

5 Laatst bewerkt door Maria (24-10-2010 15:42)

Bommeltje schreef:

Heel mooi! Erg strak en mooi van eenvoud (al weet ik dat het niet eenvoudig is geweest om dit te maken  :lol:  )

Hij ziet er misschien eenvouding uit maar het is best een behoorlijk werkje geweest. Die bloemblaadjes daar heb ik al die rondjes één voor één uitgestoken (met een eyelet cutter)en dit is pas de tweede keer dat ik draperie heb toe gepast op een taart. Maar het gaat gelukkig steeds beter.

6

Mooi zeg jullie heb wel je best gedaan  :thumb:

Maria schreef:
Bommeltje schreef:

Hij ziet er misschien eenvouding uit maar het is best een behoorlijk werkje geweest. Die bloemblaadjes daar heb ik al die rondjes één voor één uitgestoken (met een eyelet cutter)en dit is pas de tweede keer dat ik draperie heb toe gespast op een taart. Maar het gaat gelukkig steeds beter.

Hoi Maria,

Ik vind je taart ook erg mooi, maar dat heb ik bij Lies ook al gezegd.
Maar bij deze nog een keer dus.

8

Echt super knap!