Hallo allemaal.
Ten eerste wil ik iedereen bedanken voor de leuke reacties.
Haha dat uiltje heb ik gewoon verzonnen meestal verzin ik dingetjes als ik bezig ben, gewoon uitproberen dan komt er wel iets leuks uit.
Debby wat de vulling betreft heb ik ook geexperimenteerd.
Dat doe ik momenteel met veel taarten vooral als het gewoon voor familie is.
De taart was volgens iedereen heel lekker, zelf heb ik er niet echt veel van gehad ben met een afvalrace bezig 
Ik heb de taart als volgend gemaakt.
250 gram mascapone
250 gram slagroom gezoet met 1 pakje vanille suiker.(stevig kloppen)
en een scheut amaretto naar smaak.
Ik heb 150 gram suiker gekarameliseerd met een beetje water ik heb hiervoor 75gram kristal suiker genomen en 75 gram bruine basterd.
In de kast had ik nog amandelen en hazelnoten liggen die heb ik klein gemixt en bij de karamel gevoegd.
toen op bakpapier uitgestreken en in de koeling gezet.
het was de bedoeling op krokante stukjes karamelnootjes tehebben, maar als je ze in de taart doet lost uit eindelijk de suiker op in de mascarpone maar de nootjes waren wel nog krokant.
De smaak was er wel nog.
Heb niet alle nootjes gebruikt want mijn vriend zat er al aan te snoepen
Dan 1 appel geschilt in hele kleine blokjes gesneden beetje citroensap erover zodat het niet verkleurd en kaneel eroverheen naar smaak.
Ik vond het resultaat geslaagd maar denk zelf dat je het alleen met slagroom ook kan doen.
volgende keer doe ik er wel wat klop klop door heen voor iets meer stevigheid.
Toen de taart gevuld was heb ik hem in de vriezer gedaan.
Dat vind ik fijner als ik hem bekleed dan is hij lekker hard kun je het beter bewerken en kun je het beter afsmeren met creme ,ik gebruik gewoon 1 op 1 creme.
Ik wilde graag dat de vulling ook een herfst thema had en vond dit wel toepasselijk. en gelukkig is het ook nog eens goed gelukt.
Hoop dat je hier iets aan hebt.
maar nogmaals ik probeer heel veel zelf uit, gewoon op gevoel.
Veel plezier allemaal nog met bakken en boetseren.
Liefs Vera
Veel bak plezier
Liefs Vera