Onderwerp: examentaart pme 1 rose rose
ik was er zelf erg trots op bedankt voor het kijken
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » examentaart pme 1 rose rose
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
ik was er zelf erg trots op bedankt voor het kijken
Mooi
Daar mag je ook met recht trots op zijn! Goed gedaan....strak!
Hey collega Dat hebben we goed gedaan!!!!!!
Zeker goed gedaan!
wauw..ook prachtig!!!
ook al zo'n mooie. Daar mag je met recht trots op zijn.
Erg mooi, de onderste taart met al die pareltjes vind ik helemaal
Erg mooi, de onderste taart met al die pareltjes vind ik helemaal
Bedankt voor je reactie. Het mooiste van de ruitjes met pareltjes is dat het rondom helemaal aansluit/uitkomt. Geen strikken en bloemen nodig om te verbloemen dat het niet aansluit. Het komt altijd uit. Na de reacties gisteren op de pme cursus overweeg ik daar nog workshops in te gaan geven. Ik heb daar een hulpmiddeltje voor bedacht.
Helemaal fraai!!
1 verbeterings puntje.. de lussen van je strik, ik zou de 2e laag iets laten verspringen ten opzichte van de eerste laag..
Verder vind ik de ruitjes schitterend net als je keurig afgewerkte cake board, die hartjes erop zijn echt mooi!
MirandaB schreef:Erg mooi, de onderste taart met al die pareltjes vind ik helemaal
Bedankt voor je reactie. Het mooiste van de ruitjes met pareltjes is dat het rondom helemaal aansluit/uitkomt. Geen strikken en bloemen nodig om te verbloemen dat het niet aansluit. Het komt altijd uit. Na de reacties gisteren op de pme cursus overweeg ik daar nog workshops in te gaan geven. Ik heb daar een hulpmiddeltje voor bedacht.
Ruitjes die ALTIJD uit komen!! Dàt is nog eens een goed idee!!
Helemaal fraai!!
1 verbeterings puntje.. de lussen van je strik, ik zou de 2e laag iets laten verspringen ten opzichte van de eerste laag..
Verder vind ik de ruitjes schitterend net als je keurig afgewerkte cake board, die hartjes erop zijn echt mooi!
![]()
Dat is waar. Hij verspringt wel, maar komt hier toevallig boven elkaar. Bedankt voor je tip.
Hoi Corine,
Erg mooi gedaan, en nu maar oefenen he voor de volgende taarten!
Succes er mee.
Ocht echt geweldig!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » examentaart pme 1 rose rose