Re: ik mocht weer aan de bruidstaarten :-)
2 prachtstapels, alle 2 totaal verschillend maar alle 1 helemaal WOW!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » ik mocht weer aan de bruidstaarten :-)
2 prachtstapels, alle 2 totaal verschillend maar alle 1 helemaal WOW!
Allebei mooi, maar die bovenste is echt mijn favoriet!
Pr8ig staaltje taartmaakwerk weer!
Oooo heerlijk weer om jouw naam te zien staan! En ik wordt echt nooit teleurgesteld, deze zijn ook weer schitterend! De antraciet/witte is echt mijn stijl, prachtig!!!
Groetjes, José
Wauw ze zijn beide stapels maar ook ik vind de 1ste super, super mooi hoor!!!
WAUW!!!!!!! Wat een geweldige taarten!
Ja, hoor, Glashill is weer bezig geweest....
De 2de vind ik prachtig echt helemaal mijn stijl
Wat een werk maar wát een resultaat. Het zijn allebei kunstwerken geworden, prachtig. Zó knap als je dit kunt...
Ze zien er beiden prachtig uit,schitterende bruidstaarten weer,top
Jij bent toch wel echt de queen off the weddingcakes geloof ik...
Wat een prachtige taarten weer
oooooohhhhhhh...daar kan ik wel naar blijven kijken hoor! ze zijn echt heel erg mooi!
groetjes neeltje
schitterende taarten! bijzonder mooi
eh? ook nog allebei op een dag afleveren met bij allebei nog cupcakes? dat is plannen denk ik!
Waaaaauw!! Echt geweldig. Mijn mond valt ervan open.
Hoe heb je zo duidelijk en mooi de structuur van de impressionmat erin gekregen? Bij mij gaat ie steeds schuiven en wordt hij helemaal niet zo mooi.
En die ruitjes structuur echt perfect!!
En ik vind je mega roos super! Heb je een tip om zulke mooie rozen te krijgen? hoe ga je te werk?
Mooi, vooral die bovenste vindt ik super.
wauw, die zijn prachtig! Ik vind ze allebei geweldig. Heb je de bloemen van de tweede gedust? welke kleur heb je gebruikt?
Vrouw, het is weer niet normaal mooi!!
Groetje Nathasja.
wat een superparade weer, en zoals gewoonlijk weer schitterend uitgevoerd. mooi hoog, strak en subtiel! op die ondersta taart heb je kleine bloemetjes in schitterende kleuren gedaan, lijkt wel een winter taart zo. ik zie dat al helemaal voor mij maar dan gemaakt als denneappels
Nogmaals Jac
gaaf!!!!
Jeetje wat weer ontzettend mooie stapels!!!! Ieder in hun eigen stijl weer heel bijzonder!
wat een beauties
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » ik mocht weer aan de bruidstaarten :-)