Re: Dolfje Weerwolfje.....
gaaf gepuzzeld..erg mooi!!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Dolfje Weerwolfje.....
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
gaaf gepuzzeld..erg mooi!!
Mooi!
Nog meer reacties! Hardstikke bedankt iedereen!
Dolfje-taarten zijn er niet zoveel. Daarom wilde ik deze per se posten 
Jaaaaaaaaaaaa super zeg! Prachtig gepuzzeld, lijkt wel een print zo mooi!
Goed gelukt!
Oh Wauw, hij is echt super mooi.
Kreeg net ook een opdracht met dolfje, heb jij hem geverfd of gedust???
Vind hem een dikke 10 waard hoor
Staat ook bij mijn favorieten nu...
Gr Kim
Ik ken hem niet maar hartstikke leuke taart en mooi gepuzzeld

Leuk om kennis te maken met Dolfje. Ziet er goed uit! 
Hoi, geweldige taart!!!!
Ik heb even een vraagje... Waar heb je dat plaatje vandaan gehaald? Ik heb de vraag gekregen om deze te maken. Als je het plaatje nog hebt, of mij kunt vertellen waar je die vandaa hebt, dan heel graag...
Hoi, geweldige taart!!!!
Ik heb even een vraagje... Waar heb je dat plaatje vandaan gehaald? Ik heb de vraag gekregen om deze te maken. Als je het plaatje nog hebt, of mij kunt vertellen waar je die vandaa hebt, dan heel graag...
Dat was niet makkelijk omdat deze afbeeldingen volgens mij beschermd zijn. Op deze pc staat het niet omdat we ondertussen een nieuwe hebben maar volgens mij heb ik een afbeelding gekopieerd van de Dolfje Weerwolfje Club. Met knippen en plakken, groter en kleiner maken, had ik de goede maat. Alleen zijn linker arm stond er niet helemaal op maar daar heb ik zijn rechterarm ook voor gebruikt, geloof ik. Ik hoop dat het je lukt en anders mail je me maar 
Keigaaf!
Heel erg mooi gemaakt!!! 
ik zit te laptoppen en kijk ook gelijk koffietijd en laten ze nu net over dolfje weerwolfje hebben, wat toevallig
maar supermooi gemaakt hoor!!!
Nog meer reacties! Heel erg leuk na meer dan een jaar! Volgens mij komt, of is, er een musical over Dolfje, vandaar de aandacht voor Dolfje...
Wow wat mooi en strak zeg!
De film van Dolfje draait nu in de bioscoop... Dus zo zie je maar na een jaar!!!
Wat een mooie kleuren, super!! 
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Dolfje Weerwolfje.....