26

Re: Chocotaart Jojanneke

In één woord super!

Groetjes, Caroline. Kijk voor mijn taarten en workshops op www.kaatjetaart.nl
Ook voor prints op frostysheet ben je bij mij aan het juiste adres. Cupcakerondjes kunnen worden gesneden.

27

Een prachtige taart!!!

Mag ik vragen hoe je dat hart onder het vogeltje hebt gemaakt....(dus niet de taart zelf :P ) Vindt het er zo leuk uit zien...

28

Sorry even voor de duidelijkheid, ik bedoel het witte hart met de gaatjes erin :Y

29

hij is gaaf

30

Damjay schreef:

Sorry even voor de duidelijkheid, ik bedoel het witte hart met de gaatjes erin :Y

Met het sierrandje FMM Straight frill cutters no. 3  en dan met een eyelet cutter uit onze webshop  gaatjes in gemaakt.... :)

www.detaartentantes.nl
Workshops en webshop taartdecoratie. Ook afhalen in Zwolle en Elburg!

31

Super!!  :thumb:  :thumb:

Laat de moed niet zakken!
Met een appel en een ei kun je al bijna een taart bakken!!

32

Hey Taartenjuf  :+ ,

Wat ziet het er (weer) superstrak uit zeg! Gave kleurencombi ook!

Mooi!

34

Mooi! En die kleuren zijn idd mooi!

35

geweldige taart zeg!! ik vroeg me dat ook af van de blokjes maar las dat het de foodprinter is... Had laaatst een geboortekaartje maar durfde het niet aan met de hand die ruitjes. Heb het toen geschilderd ... niet op taart maar op een houten krukje. Is ook errug leuk geworden. ben ook helemaal weg van de creaties van jojanneke. Hij is super!!!
Ik sla m even op als je dat niet erg vind.

36

Heel erg leuk!!

groetjes,Natasja.
Mijn taarten op www.pvyc8jcd.mijnalbum.nl

37

supertaartje...
ik twijfel nog altijd over een foodprinter, maar als ik dit dan weer zie denk ik JA!  :Y

liefs marieke

38

**estherh** schreef:
Damjay schreef:

Met het sierrandje FMM Straight frill cutters no. 3  en dan met een eyelet cutter uit onze webshop  gaatjes in gemaakt.... :)

Ow die heb ik ook. Maar aangezien ik een beginnende bakster ben snap ik niet hoe ik dat moet doen. Die straight frill cutters zijn toch recht? Als ik hem dan uitsnijdt kan ik hem dan in die vorm maken of in bijv. een ronde. Ik zie nl. ook wel eens ronde vormen, zijn die dan ook zo gemaakt?

Hoop dat je me wilt helpen :P

39

Erg leuk!!!

groeten Annemieke
Cake It

40

Heel erg leuk en mooi taartje!!

Groetjes Lindsay

41

Geweldig leuk!!

42

Wow, super gaaf!

Soms heb je van die dromen die je wakker houden....tot je ze uitvoert (Loesje)

43

Damjay schreef:
**estherh** schreef:
Damjay schreef:

Ow die heb ik ook. Maar aangezien ik een beginnende bakster ben snap ik niet hoe ik dat moet doen. Die straight frill cutters zijn toch recht? Als ik hem dan uitsnijdt kan ik hem dan in die vorm maken of in bijv. een ronde. Ik zie nl. ook wel eens ronde vormen, zijn die dan ook zo gemaakt?

Ja klopt ze zijn recht  :Y  maar als je een randje van ongeveer 1 cm snijdt dan kan je die langs een cirkel plakken... Of langs een vierkantje of zoals in deze taart langs een hartje... :D
http://www.mijnalbum.nl/Foto-UUOP8KRB.jpg

www.detaartentantes.nl
Workshops en webshop taartdecoratie. Ook afhalen in Zwolle en Elburg!

44

ik vind jojojanneke geweldig en deze taart ook!

45

**estherh** schreef:
Damjay schreef:
**estherh** schreef:

Ja klopt ze zijn recht  :Y  maar als je een randje van ongeveer 1 cm snijdt dan kan je die langs een cirkel plakken... Of langs een vierkantje of zoals in deze taart langs een hartje... :D
http://www.mijnalbum.nl/Foto-UUOP8KRB.jpg

Wauw super bedankt voor de uitleg ik wist niet dat je ze zo kon gebruiken, weer wat geleerd :D

Super bedankt! :Y

46

Hoi Esther! Ik vind deze taart echt super! De leukste Jojanneke die ik gezien heb!  :Y Mag ik hem opslaan?

En mag ik ook vragen welke chocofondant je hebt gebruikt, en wat voor marsepein, en wat de mengverhouding was? Ik vind die donkere chocoladekleur echt geweldig!!! Ik krijg ineens enorm zin in chocola!  ;)

47

Wat een geweldige  taart heerlijk frisse kleuren :Y

Als ieder mens een ander mens gelukkig zou maken, was de gehele wereld gelukkig
groetjes saskia

48

Mooi hoor, door de zwarte ondergrond komt de vogel zo mooi naar voren. Ook superleuk dat witte kantrandje. Erg mooi gedaan!  :thumb:

Ik ben niet chaotisch, ik orden gewoon anders!