Re: Halloween stapel met een deuk!!
Wat een geweldige taart!
Waarom smeer je niet twee keer af en dan tussendoor een flinke tijd in de koeling? Wordt je taart echt strakker!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Halloween stapel met een deuk!!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Wat een geweldige taart!
Waarom smeer je niet twee keer af en dan tussendoor een flinke tijd in de koeling? Wordt je taart echt strakker!
Die deuk valt wel mee al zou ik er ook van balen ben daar ook een zeikerd in maar meid wat is je taart geweldig
ik doe zelf de marsepein o de taart die dan met botercreme uit de koelkast komt erop en probeer dan ze veel mogeleijk alles recht naar beneden te wrijven dan krijg je aan de onderkant geen plooien en een mooie strakke taart !!!
Super gave taart!!!!!
Hallo,
Ik vindt je taart erg mooi, ja de deuk daar is hierboven al genoeg over geschreven.
Maar weet wel dat je taart erg mooi is een knappe prestatie, vooral je huisje.
groetjes Yvonne
Hoe groter de lap marsepein of Fondant hoe makkelijker je het er mooi strak rond krijgt.
Deuk of geen deuk het is een supergave taart!
ik vind hem super gemaakt.
heb gelijk weer ideetjes opgedaan.
ik mag a.s. week een halloween taart maken.
Ondanks je probleempjes (waar je altijd zelf het meest van baalt) is hij echt heel mooi geworden. Echt een leuke taart
Wat een superleuke Halloweenstapel!
Het huisje bovenop is een echte topper en alle andere details leiden voldoende af van de deuk, die daardoor veel minder opvalt.
Kan bijna niet geloven dat je dit na een half jaar al kan maken, echt knap gedaan!
Wat een geweldige taart! Mooi kleurgebruik ook. En het huisje bovenop maakt het helemaal af!
Oke,een klein deukje,kijk ik overheen want je taart ziet er verder superleuk uit,top!
echt geweldig leuk gemaakt.....
enne komt dat huisje van het ontwerp van Wilton boek?
enne zeelandia marsepein en inderdaad goed en met zorg afsmeren...
met marsepein kan dat niet mislukken.....
hoi!
dat strak bekleden, grrrrrr...heb ik ook last van
maar verder is het echt een super taart hoor!!!
Nou ik kan je voor het bekleden geen andere tips geven dan die je al hebt gekregen, ik kan je alleen een compliment geven!!
Heel leuk, knap gedaan en 't ziet er geweldig uit!!!! die deuk wordt door de uitstraling van je taart goed 'weggepoetst".
groetjes Petra.
Prachtig verzonnen...Die MAAN...ik vind hem geweldig!
Ontzettend bedankt allemaal voor juliie leuke reacties en goede tips.
Het huisje heb ik niet zelf verzonnen (even voor de duidelijkheid) ik heb hem overgenomen van een halloweentaart die ik tegen kwam in een amerikaans fotoalbum flickr (hoe verzin je het )
Om antwoord te geven op de vragen:
Het huisje is een plak marsepein met tylose van ongeveer 1cm dik. Er zitten twee sateprikkers in om hem staande te houden op de taart.
Er zit ook tylose door de maan heen, om te vermijden dat deze scheurt terwijl hij schijnt.
Nogmaals bedankt voor de tips
Femke
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Halloween stapel met een deuk!!