1

Onderwerp: Wat lekker met aardbeienbavarois

Hallo,

ik heb de zoekfunctie wel gebruikt, maar kan niet echt vinden wat nou lekker is met aardbeienbavarois.
Ik moet een spiderman taartje maken en de vulling moest aardbeienbavarois en nog wat zijn. Dat mocht ik zelf kiezen. Het moet ook lekker voor kinderen zijn.
Nu dacht ik aan banketbakkersroom dat vinden kinderen heerlijk, maar is dit wel zo'n goede combi? Ik heb er m'n twijfels over. Of misschien botercreme met cacao smaakje? Ik heb ook praline pasta staan. Ik weet het ff niet meer.
Iemand een idee?

Groetjes Bianca

2

Re: Wat lekker met aardbeienbavarois

met jam of chocopasta?
ligt eraan, of het in de koelkast bewaard wordt!

N-Joy Cakes

3

Ja hij wordt in de koelkast gezet en morgen middag komen ze hem ophalen en meteen door naar de verjaardag.

Groetjes Bianca

4

Ik heb voor zaterdag ook een taartje staan met aardbeien baveroise in combinatie met dun laagje aardbeien jam.
Vinden de meeste Kids erg lekker volgens mijn broertje is het yogi vulling  :/

Met beide voeten op de grond, kom je geen stap vooruit

5

Ik ben bang dat het een beetje te wordt. Snap je om dan nog eens iets met aardbeien te doen.

Groetjes Bianca

6

als je dun laagje jam doet dan is dat in combinatie met bavarois juist lekker! ik vind van wel in iedergeval hahaha

N-Joy Cakes

7

Dan zal ik dat toch maar doen. Ik heb het eigenlijk nooit geproefd.

Groetjes Bianca

8

Ik vind vlaaivulling er bij altijd heel lekker. Of diepvries framboosjes.

Head over heels in ♥ with cake ...
Bruidstaart Groningen

9

De taart is bijna klaar. Morgen de finishing touch.

Ik heb het bovenste taartje gevuld met banketbakkersroom en verse aardbeien. De onderste aardbeienbavarois met chocolade botercreme.

Groetjes Bianca

10

Almie schreef:

ontdooi jij de diepvries framboosjes altijd voor gebruik??
Moet je ze ook nadeppen?
Ik heb het vaak gelezen maar nog nooit geprobeerd. Je moet er vast weinig van gebruiken ivm nattigheid

groeten

11

Sabje schreef:
Almie schreef:

Moet je ze ook nadeppen?
Ik heb het vaak gelezen maar nog nooit geprobeerd. Je moet er vast weinig van gebruiken ivm nattigheid

groeten

Nee ik ontdooi ze nooit, ik doe ze er zo in. Heb er nooit problemen mee gehad en gebruik ze bijna altijd. Ik doe er ongeveer 15 frambozen in per laag. Ziet er met snijden mooi uit, want het blijven mooie ronde hele frambozen. Als je ze eerst laat ontdooien, wordt het een prutje (kan natuurlijk ook).

Head over heels in ♥ with cake ...
Bruidstaart Groningen

12

Almie schreef:
Sabje schreef:
Almie schreef:

Moet je ze ook nadeppen?

groeten

Nee ik ontdooi ze nooit, ik doe ze er zo in. Heb er nooit problemen mee gehad en gebruik ze bijna altijd. Ik doe er ongeveer 15 frambozen in per laag. Ziet er met snijden mooi uit, want het blijven mooie ronde hele frambozen. Als je ze eerst laat ontdooien, wordt het een prutje (kan natuurlijk ook).

super!! Bedankt ik zal het uitproberen