1

Onderwerp: kan deze combi van bakvormen? tips gevraagd

Hallo,

een collega heeft gevraagd of ik voor haar een taart wil maken voor ongeveer 20 personen. ik ben nog niet zo heel lang bezig met 'taarten' en heb haar dan ook wel gewaarschuwd dat het resultaat nog niet zoals de meeste van deze taarten  hier zal zijn. dat was geen probleem ;) alleen heb ik nog niet zo veel vormen.
de volgende PME vormen heb ik in huis; 15 cm-20 cm-25 cm allen 7cm hoog en de blandabollen  klein en middelmaat.
ik heb al op heel veel topics nagekeken, maar ik twijfel zo wat ik nu moet en kan kiezen. combi 20 en 25 samen lijkt me zo groot (en ziet dat er wel leuk uit 'zonder'3e  taartje erop?)
15 en 20 zijn volgens mij weer te klein voor het aantal, evt met combi blandabol klein? of zal dat raar staan? kan ik misschien beter een PME rond  maatje 10 bestellen...

oftwel; HELP :s

oja, ze wil er wel voor betalen, ik dacht aan € 1,25 p.p. dan komt haar taart op € 25,00 en lijkt het dat ik in ieder geval mijn kosten eruit heb en zij een redelijk geprijsd taartje heeft?

alvast bedankt voor de moeite!

groetjes Marjolein

Re: kan deze combi van bakvormen? tips gevraagd

http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … ?id=101284 Een heel mooi schema :Y

Groetjes Rebecca
Together forever, never apart. Maybe in distance, but never in heart!

Bedankt voor deze tip Piece of Cake. Die had ik nog niet gevonden, maar altijd handig om achter de hand te hebben.

Groetjes Bianca

Graag gedaan hoor, is zeker handig ;)

Groetjes Rebecca
Together forever, never apart. Maybe in distance, but never in heart!

5

piece of cake, bedankt!! gelijk opgeslagen.

alleen is 20 personen wel een lastige met mijn vormen; of te weinig of veel te veel. :think:  ik denk dat ik dan toch maar een vorm van 10 cm ga bestellen.....

groetjes Marjolein

6 Laatst bewerkt door NiQ (22-10-2010 09:55)

ik geloof dat je ongeveer € 1,- p.p. kwijt ben met maken, en alles wat je meer vraagt is "winst". en als je kosten wil besparen bak je er toch 2 van 15 en 1 van 20 en snij de 1 van 15 cm op maat??? dan hoef je niet te investeren in een vorm.

ow ja, en de restjes biscuit kan je gebruiken voor de overheerlijke cakepops!

N-Joy Cakes

7

NiQ schreef:

ik geloof dat je ongeveer € 1,- p.p. kwijt ben met maken, en alles wat je meer vraagt is "winst". en als je kosten wil besparen bak je er toch 2 van 15 en 1 van 20 en snij de 1 van 15 cm op maat??? dan hoef je niet te investeren in een vorm.

ow ja, en de restjes biscuit kan je gebruiken voor de overheerlijke cakepops!

:Y super idee! dát ga ik doen. bedankt!!hè gelukkig, hoef ik me daar niet meer druk over te maken :o

groetjes Marjolein