1 Laatst bewerkt door mariep (22-10-2010 21:55)

Onderwerp: "Elias", zo een lelijk bootje...

Ik moet binnenkort een taart maken met als thema "Elias". Nooit van gehoord. Even gegoogled, blijkt het een lelijk "Deens bootje" te zijn, met nog lelijker huisjes en een vuurtoren er bij. Hoe maak ik daar een leuk taartje van :shh:  Heb het hier ook nog niet zien voorbij komen. Heb ik dan de primeur :think:

Groetjes,
                 Marie

2

Re: "Elias", zo een lelijk bootje...

Ik vind het best schattig hoor! Lijkt me leuk om iets van te boetseren. Volgens mij kun je er wel wat moois van maken. Maar ja, smaken verschillen  ;)

Groetjes van Natascha!

3

Als de besteller zelf kiest voor dit thema zal die het in ieder geval wel leuk gaan vinden! Ik heb er trouwens ook nog nooit van gehoord  ;)

Laat de moed niet zakken!
Met een appel en een ei kun je al bijna een taart bakken!!

4

Ja, Elias. Komt sinds deze week 's ochtends op RTL8. Bij Telekids. Misschien dat je daar meer informatie vandaan kunt halen... misschien....

www.lindelicious.nl       Elke taart uniek!

5

José heeft een keer een Elias taart gemaakt, maar die staat niet meer op het forum, althans bij mij deed ie het niet, dus heb even de link van de foto op haar website hier neergezet

http://www.cakesenzo.nl/taarten/kinder/ … orSean.jpg

hoop dat je er iets aan hebt!

BREEK DE DAG, BAK EEN TAARTJE!
Groetjes Wendy

6

Oh, bedankt hoor. Had hem hier nog niet gezien. En toch blijf ik hem lelijk vinden  :s

7

grinnik en het is zo'n lief bootje en huisje kunnen zo leuk zingen  :lol:
hier een 5-jarige in huis..
succes hoor

~enthousiast hobbyist ~
Heeft iemand het recept om tijd te bakken al gevonden?????