Onderwerp: Geboorte cupcakes voor mijn achterneefje!
Midden in de nacht gemaakt om op tijd te zijn voor het bezoek nadat mijn achterneefje Thijs was geboren! Gevuld met aarbei- en vanillebotercreme. De toeven zijn merenguebotercreme.

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Geboorte cupcakes voor mijn achterneefje!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Midden in de nacht gemaakt om op tijd te zijn voor het bezoek nadat mijn achterneefje Thijs was geboren! Gevuld met aarbei- en vanillebotercreme. De toeven zijn merenguebotercreme.

Gefeliciteerd met je neefje.
Geweldige cupcakes
Zien er heerlijk uit
gr
Deffie
Gefeliciteerd! En ze zien er heel leuk uit!
Nachtwerk voor een achterneefje! Hij mag blij zijn met zo'n achternicht. Superschattig, en mag ik vragen hoe je de (sugargun?)-rondjes zo mooi aansluitend hebt gekregen? Ik kan bijna niet zien waar het begin/eind zit.
ze blijven toch altijd leuk die geboortecupcakes!
ik heb je wel even gemeld want er zijn 2 dezelfde topics geopend door je..
Tnx Bianca 
Heb de topics samengevoegd.
Leuke cupcakes zeg!
Dankje! Ik had per ongeluk 2x op verzend gedrukt en toen kon ik al niet meer terug. De rondjes zijn met de smoother gerold en die heb ik aan beide kanten met een scherp mes afgesneden en tegen elkaar geplakt. Fijn dat je de uiteindjes niet zag.
Ik heb er die nacht in totaal 55 gemaakt en toen later nog een keer 30 en 25 cupcakes. Had het tegen die tijd wel gehad ermee, haha!
leuk!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Geboorte cupcakes voor mijn achterneefje!