Onderwerp: Cupcake papiertjes
Welke gebruiken jullie?
Ik had ze toevallig nog staan van de blokker maar die zijn waardeloos.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » Cupcake papiertjes
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Welke gebruiken jullie?
Ik had ze toevallig nog staan van de blokker maar die zijn waardeloos.
Ik gebruik verschillende: Dr.Oetker, Hema, Patidess, webshop,...
Ik heb er ook al een aantal geprobeerd, Dr. Oetker (drama) Wilton (beetje klein) Culpitt (weer wat te groot)
Heb net vandaag weer andere binnen gekregen van The House of Marie, nog niet geprobeerd maar wel goede verhalen over gehoord.
ik gebruik ze meestal patisse of die van xenos
Hema: rood met witte stipjes -> puinhoop bij mij. De stipjes worden vettig doorschijnend en ze krimpen als het ware in de cupcake.
Dr. Oetker: beter dan die van Hema maar vorige keer liet alles los. Wel erg stug en naar mijn smaak een beetje laag, waardoor je cc's weer zo hoog in het bakje eindigen.
Culpitt: vandaag voor het eerst gebruikt (zaten in de goody bag op T&T). Passen erg mooi in mijn Wilton blik, groot genoeg om een fatsoenlijk formaat cc te hebben en toch niet boven het randje uit te laten steken. Vooralsnog zitten de papiertjes nog vast.
Zojuist heb ik de Princess papiertjes van Wilton besteld. Geen idee hoe dat zal gaan. Ik ben erg benieuwd, aangezien ik toch al niet zo'n cupcake held ben.
Die van Blokker vind ik ook waardeloos, die pasten op een of andere manier niet goed in de muffinvorm.
De witte van dr. Oetker (haal ik bij Marskramer) vind ik erg goed werken, het is alleen jammer dat ze een beetje off white zijn en niet mooi spierwit.
De gekleurde van Oetker zijn tot nu toe bij mij een drama, want laten letterlijk allemaal los. Binnenkort ga ik nog 1 poging doen met minder boter en anders gooi ik die weg. Jammer, want ik vind de kleuren van die caisses wel mooi.
De grootverpakking witte vormpjes die de webshop heeft schijnen ook wel goed te zijn, ik denk dat ik die een volgende keer eens ga meebestellen.
Nou, ook mijn Culpitt papiertjes hebben losgelaten. Ik had al minder boter gebruikt, maar volgens mij ligt het eraan hoe ik de CC's bewaar.
Aangezien ik ze liever niet laat uitdrogen - ik bak ze meestal voor mijn vriend - stop ik ze in een grote plastic taartdoos met deksel. Ik denk dat het daardoor komt, dat de CC's wat zacht worden en dat de papiertjes loslaten. Anders zou ik het ook niet weten.
Nou, ook mijn Culpitt papiertjes hebben losgelaten. Ik had al minder boter gebruikt, maar volgens mij ligt het eraan hoe ik de CC's bewaar.
Aangezien ik ze liever niet laat uitdrogen - ik bak ze meestal voor mijn vriend - stop ik ze in een grote plastic taartdoos met deksel. Ik denk dat het daardoor komt, dat de CC's wat zacht worden en dat de papiertjes loslaten. Anders zou ik het ook niet weten.
Daar heb je -denk ik- wel een belangrijk punt! Vorige keer cc voor een traktatie en die onder een theedoek bewaard en die waren allemaal mooi blijven zitten. De overschot in een plastic zak was allemaal losgelaten!
Ik heb gisteren ook de gekleurde papiertjes van dr. Oetker gebruikt en die laten inderdaad los. Balen !!
Maar ik heb ze ook in een taartendoos bewaard, zal het dan toch daardoor komen ?
Laatst las ik ergens (maar waar? )dat de gekleurde caisses van dr. Oetker niet in een muffinvorm moeten, maar zo op de bakplaat. Dan zouden ze vast blijven zitten.
Ik zal het eens uitproberen, want bij mij lieten ze ook los.
In de folder van Euroland (wist niet eens dat 't hier zit) zag ik witte caisses staan, voor een euro dus. Ik ben benieuwd of die de moeite waard zijn om te gaan halen.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » Cupcake papiertjes