1

Onderwerp: sligro

hoi dames

hebben ze ook spullen bij de sligro te koop zoals marsepein en misschien kleurstof  aangezien ik anders zaterdag even daar naar toe wou

maar als ze niks hebben  dan hoe ik ook niet te gaan toch

wie heeft enig idee of ze daar wat hebben

gr soraya

2

Re: sligro

Ik heb gekeken bij de sligro, ze hadden alleen aanmaak poeder voor fondant. marsepein roosjes en veel choco deco. Ik vond de keus erg beperkt.

Groetjes, Mandy        www.datzitgebakken.hyves.nl/
Carpe Taart!

3

[MOVE] --> Taartdecoratie algemeen

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

4

Bij de Sligro hebben ze wel lekkere vlaaivulling in grote potten van Aarts. smaken:gele vruchten en de bekende zoals jonker fris die ook heeft. (tegenwoordig Hak).

5

maar ze hebben geen mengkleurren voor fondant  toevalling
en fondant en marsepijn zelf  of bakmix

gr soraya

6

Hallo allemaal,

Ik ben net begonnen met taarten maken... :9
Maar mijn vriend werkt bij Sligro Amsterdam.
Aangezien we net terug zijn van vakantie, weet ik het assortiment op dit gebied daar nog niet, maar ik zal hem nu even een sms sturen dat hij even voor ons gaat kijken.

Groetjes,
RDvL

Groetjes,
RDvL

7

kobusje schreef:

Bij de Sligro hebben ze wel lekkere vlaaivulling in grote potten van Aarts. smaken:gele vruchten en de bekende zoals jonker fris die ook heeft. (tegenwoordig Hak).

Weet iemand hoe lang dit houdbaar is als je de pot open heb gemaakt? Anders moet ik namelijk eens gaan kijken :D (Niet dat het weken in de koelkast blijft staan, maar bijvoorbeeld 1 week of 2 weken ertussen??)

Head over heels in ♥ with cake ...
Bruidstaart Groningen

8

Ik vind het assortiment bij de Sligro best tegenvallen. Wel kantklare roosjes etc, maar geen kleurtjes fondant of marsepein als je dat zoekt.
Ze hebben wel vloeibare fondant (voor op bijv. cupcakes) en die wil ik binnenkort gaan halen om eens te proberen.

~ Never waste a good crisis... ~

9

ze hebben weinig....ze hebben marsepein....kleurstof, maar let op!!!! deze bevat water! Ik had blauwe kleurstof gekocht.....en helaas bevat het water.... :grr:  :grr:

verder alleen roosjes, BBR, en andere ingredienten....maar niet uitgebreid. :s

Groetjes Christa!