Onderwerp: Vraagje over cacao
Ik lees wel eens dat jullie zelf chocoladetaart/cupecakes etc maken door er cacao bij te doen.
Welke merk cacao gebruiken jullie hiervoor?
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » Vraagje over cacao
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ik lees wel eens dat jullie zelf chocoladetaart/cupecakes etc maken door er cacao bij te doen.
Welke merk cacao gebruiken jullie hiervoor?
Callebaut !!! Van Houten is ook niet slecht. Meestal los ik de cacao op in heet water of in suikersiroop zodat je een 'papje' krijgt. Op deze manier is je gebak minder droog.
Zegt me helemaal niks
Waar is dat te koop?
Van Houten heb ik ooit gezien in de Jumbo (ik woon vlak bij de grens). Het zit meestal in een klein kartonnen doosje. Callebaut is waarschijnlijk niet verkrijgbaar in de supermarkt, bij de Hanos of de Sligro wel denk ik.
Van Houten hebben inderdaad de meeste supermarkten wel.
Ben zelf geen fan van Droste cacao, ik weet niet wat het i, ik vind het niet zo lekker.
Callebaut is super, maar buiten de groothandel bijna niet te koop. Ten minste, hier niet.
Ik heb eigenlijk altijd een pak in de kast staan. Gewoon te koop bij de supermarkt.
Afhankelijk welke er te koop is heb ik droste of blooker. Heb eigenlijk geen ervaring met andere merken.
uhm... nesquik of de goedkope variant van de Aldo
uhm... nesquik of de goedkope variant van de Aldo
Dit is geen cacaopoeder, maar poeder om chocomelk te maken -> dus met melkpoeder en suiker erbij.
Ik heb zelf droste in de kast staan maar ik vind hem dus niet te pruimen
Ga dan toch maar is een ander merk kopen...nesquik ken dus niet? (vind ik namelijk wel erg lekker hahaha)
Met Nesquik komt er een wat mildere...en zoetere smaak aan vind ik altijd...ook lekkerder, vandaar dat ik het noem.
Met Nesquik komt er een wat mildere...en zoetere smaak aan vind ik altijd...ook lekkerder, vandaar dat ik het noem.
over smaak valt natuurlijk niet te twisten hé
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » Vraagje over cacao