Onderwerp: lijntjes op of tussen de stukjes (puzzelplaatje)
Hoi,
Doen jullie de lijntjes bij een puzzelplaatje altijd achteraf op de puzzel leggen, of tussen elk stukje het lijntje en dan het volgende stukje er tegenaan?
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » lijntjes op of tussen de stukjes (puzzelplaatje)
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Hoi,
Doen jullie de lijntjes bij een puzzelplaatje altijd achteraf op de puzzel leggen, of tussen elk stukje het lijntje en dan het volgende stukje er tegenaan?
ik doe bijna nooit lijntjes bij mijn puzzelplaatjes; als ik ze doe, doe ik ze er op, als laatste. Als je ze ertussen doet passen je plaatjes niet meer. suc6! groetjes, wensTaart-je
Ik heb ze ook weleens ertussen gedaan... Bij Hello Kitty vind ik die lijntjes wel mooi ertussen...
(weet niet of de link werkt?)
http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … ?id=116727
hier staat ie... Ik ben ook maar een beginner dus geen idee wat anderen er van zeggen, misschien is het ook een kwestie van smaak?
succes er mee in ieder geval!
vera ik vind ze mooi bij jou!
En je dora vind ik ook zo mooi. HOe heb je dat mondje zo mooi gekregen?
ik ga idd ook een hello kitty maken, maar dan met dunne lijntjes.
Dat mondje heb ik eigenlijk op dezelfde manies gedaan als de oogjes van de how-to van het forum. Ik kan me voorstellen dat je de lijntje een maatje dunner doet ja! Ik twijfelde ook, vond het wel wat hebben zo maar wel erg groot!
ik doe niet vaak lijntjes erop maar als ik ze erop doe, doe ik ze er op en niet ertussen.
Heb je een link naar die how to van de oogjes?
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » lijntjes op of tussen de stukjes (puzzelplaatje)