1

Onderwerp: [feedback] Durf ik het....

Eigenlijk vind ik het nog niet echt wat, maar ik heb voor de handigheid al een tijdje een kleine website.
Qua foto's begint het nu wel wat te worden. Nu ben ik stiekem benieuwd wat de profs   ;)  hiervan zeggen.

www.lindelicious.webklik.nl

Bedankt voor het kijken.
Groeten Linda

www.lindelicious.nl       Elke taart uniek!

2

Re: [feedback] Durf ik het....

Ik ben geen prof, maar ik vind 'm erg leuk en duidelijk.
Toevallig ben ik ook bezig via webklik een site te maken.

3

Ik vind'm mooi; leuk al dat blauw. Maar omdat de meeste kleurtjes zo licht zijn vind ik die "zwarte banner" bovenaan er een beetje gek tegen afsteken. Maar ik ben dan ook een mierenneuker  :lol:
Heel mooie site verder hoor; leuk dat je eraan begint!!

Nog een klein puntje: bij menu 'basistaart' heb je, waar je de vullingen beschrijft "doorop" staan ipv "daarop". Oepsie! (ik hou ervan om taalfouten op sites te zoeken; zeg het maar als je het vervelend vind dat ik je zeg dat ik foutjes vind? Dan houd ik er gelijk mee op en benadruk nog eens hoe leuk ik je achtergrond van je site vind! Die blauwe bloempjes zijn zooo leuk!)

4

En oooooh gossie wat is dat geboetseerde leeuwtje van je een schatje!!!!!!  :thumb:

5

Mirie schreef:

Ik ben geen prof, maar ik vind 'm erg leuk en duidelijk.
Toevallig ben ik ook bezig via webklik een site te maken.

Ja, het is niet de makkelijkste site, maar je hebt niet van die rare reclame. En om te beginnen is het best te doen.
Jij ook succes.

6

Veerle schreef:

Nog een klein puntje: bij menu 'basistaart' heb je, waar je de vullingen beschrijft "doorop" staan ipv "daarop". Oepsie! (ik hou ervan om taalfouten op sites te zoeken; zeg het maar als je het vervelend vind dat ik je zeg dat ik foutjes vind? Dan houd ik er gelijk mee op en benadruk nog eens hoe leuk ik je achtergrond van je site vind! Die blauwe bloempjes zijn zooo leuk!)

Haha, nee geweldig dat je die gevonden hebt. Ik lees er zelf overheen, omdat je weet wat er moet staan. Heel erg bedankt.

7

Graag gedaan hoor. Ik zal dan nog even verder speuren of ik nog foutjes kan vinden. Ik had je site al eens snel doorgelezen en dan zag ik er niet gelijk nog; maar ik zal er komende week eens voor gaan zitten.