Onderwerp: Megasuperblij en trots op mijn mooiste tot nu toe!
Als ik het zelf zeg...
Geen verhaal, komt ie:
En nog wat details:
Bedankt voor het kijken!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Megasuperblij en trots op mijn mooiste tot nu toe!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Als ik het zelf zeg...
Geen verhaal, komt ie:
En nog wat details:
Bedankt voor het kijken!
lekker sjik hoor en mooi ja
prachtig!!
Wow mooi zeg!!! Super strak!!
geweldig !
Mooi strak bekleed en leuke keltische knopen. Zwart, wit, zilver, mooie combi. De onderplaat staat er alleen niet zo mooi onder, als ik heel eerlijk ben...
Oeh, deze ga ik aan mijn moeder laten zien, ze is gek op keltische dingen, en ik vind hem zelf ook erg mooi.
Ik ben gek op keltisch knoopwerk en vind het een erg sjieke taart. Jammer alleen dat je het op zn kop op de taart hebt gedaan, want het is eigenlijk een hartje he 

Moooi!!
Heel mooi! 
Die is idd geweldig !! 
mooi 
Super zeg 
Mooi!je strik is ook echt prachtig zeg!
woow
Ziet er mooi uit!!!! 
Wow! Bedankt voor alle complimenten zeg!
Mooi strak bekleed en leuke keltische knopen. Zwart, wit, zilver, mooie combi. De onderplaat staat er alleen niet zo mooi onder, als ik heel eerlijk ben...
Daar heb je wel een punt ja. Ga ik volgende keer wat aan doen.
Ik ben gek op keltisch knoopwerk en vind het een erg sjieke taart. Jammer alleen dat je het op zn kop op de taart hebt gedaan, want het is eigenlijk een hartje he
Haha, ja ik twijfelde ook hoe om ik hem zou doen, maar ik deed hem zo, omdat het anders zo op een hartje leek! 
Hij is inderdaad erg mooi!!
Knap gedaan zeg!
Hij is prachtig! 
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Megasuperblij en trots op mijn mooiste tot nu toe!