1

Onderwerp: Grommmm!! witte cupcake papiertjes

Ik wilde zoeken naar dit onderwerp, maar de zoekfunctie doet het al 2 dagen niet bij mij..... :/

Ik heb gekleurde cupcake papiertjes en die werken perfect. Passen precies in de bakvorm (mat). Werkt onwijs fijn!  :thumb:
Maar nu heb ik witte papiertjes die maar niet passen. Eerst gekocht van de blokker, nu nieuwe gekocht bij de taartenwinkel in Geldermalsen en nog steeds passen ze NET niet in de bakvorm.

Hebben jullie een goede tip? Of waar halen jullie de witte bakpapiertjes vandaan?

Alvast bedankt!

Life's like sweet cake,put lots of sugar in it

2

Re: Grommmm!! witte cupcake papiertjes

Ik heb toevallig vandaag witten bakpapiertjes gekocht bij de marskramer van dr oetker (geen idee ofdat het wat is ;)) kosten 1,99 voor 150 stuks.

In de test in je mjamtaart herfst 2010 komt oetker als winnaar. Ik heb ze nu ook gekocht en bij de eerste cc waren alle papiertjes nog mooi. Ze zouden van mij wel wat mooier wit mogen zijn. Het is een beetje vergeeld wit.

Verder lezen op mijn blog vol how to's & recepten?
www.carolabaktzoethoudertjes.nl

4

ik heb gewoon de witte van de sligro, altijd goed en in diverse maten te verkrijgen, ze blijven mooi vast zitten en de kleur blijft ook friswit. zijn er wel veel in een doos, maar kost een drol ;)

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

5

hoi
ik heb ze van patisse nooit problemen
gr

6

Ik zit dus met dat zelfde probleem, grrr zo frustrerend! En de sligro... heb ik geen pasje van... en dr oetker die vind ik niet in de winkel hoor, alleen de gekleurde...
@Grizje, heb je al wat gevonden??? :think:

7

ing schreef:

en dr oetker die vind ik niet in de winkel hoor, alleen de gekleurde...

In de supermarkt hebben ze idd alleen die gekleurde, maar ik heb laatst bij de marskramer witte van dr oetker gekocht! Wel zijn ze -zoals zoethoudertje ook al zegt- niet heel mooi wit, beetje creme/vergeeld-achtig.

8

oke bedankt, zoldertje :thumb:

9

ing schreef:

Ik zit dus met dat zelfde probleem, grrr zo frustrerend! En de sligro... heb ik geen pasje van... en dr oetker die vind ik niet in de winkel hoor, alleen de gekleurde...
@Grizje, heb je al wat gevonden??? :think:

Nee nog niet, maar ik denk dat ik die van dr oetker maar eens ga proberen. Van de Sligro klinkt echt perfect, maar goed ik heb daar geen pasje van.
In ieder geval erg bedankt voor de reactie's!!

10

Ik ben fan van de baking cups van House of Marie! Ook door Mjam de hemel ingeprezen  :D

You got to believe that right here right now you're exactly where you're supposed to be

11

Vandaag cupecakes gemaakt en ze bevallen prima, blijven mooi zitten maar ze schijnen wel wat door (kan ook zijn omdat ik chocolade cakes had gemaakt)

12

Ja, Dr. Oetker van de marskramer. Zitten in een zak en liggen vaak verstopt tussen de bakspullen. Hier in de omgeving in ieder geval.

www.lindelicious.nl       Elke taart uniek!

13

Kun je de Dr. Oetker papiertjes ook ergens anders kopen dan bij de marskramer?? Die hebben we hier niet...of althans, ik zou niet weten waar hij hier zou zitten.

14

Grizje schreef:

Kun je de Dr. Oetker papiertjes ook ergens anders kopen dan bij de marskramer?? Die hebben we hier niet...of althans, ik zou niet weten waar hij hier zou zitten.

Ff voor je gekeken, ze hebben geen marskramer in Almelo, maar wel in Borne en in Tubbergen.
Zegt mij niks vanuit t mooie Drenthe ;)  maar volgens Google is dat ong 20 minuutjes

15

Marskramer is ook hetzelfde als Novy, weet niet of die bij j ein de buurt is?!

www.lindelicious.nl       Elke taart uniek!

16

Hahahaha ook niet....ga zo richting de stad, dus maar even proberen te kijken of ik wat vind.

Thanks Idelet voor het kijken, maar op de fiets is het wel ietsjes langer dan 20 min ;)

17

Grizje schreef:

In Vriezenveen zit ook een Marskramer.

Groetjes Diana..:)