1

Onderwerp: Taart in elkaar geslagen!!!

Wilde een taartje voor een vriendin van m'n schoonmoeder maken, ipv een kaartje voor haar verjaardag!
Maar met bekleden scheurde de fondant, de taart zakte scheef, nou ik had mijn dag al niet, gezeik op m'n werk, dus dit was de druppel en dus heb ik hem in elkaar geslagen!!!

http://www.mijnalbum.nl/Foto-6BK6CWHP.jpg

Mijn dochter begon gelijk te huilen, ze vond de taart mooi en was zeer verdrietig dat ik hem zo toe takelde! Maar gelukkig maakte het veel goed dat ze hem nu mocht opeten!!

Toen maar aan de slag met een blanda bolletje, maar het eindresultaat is, in mijn ogen, ook niet geweldig!!

http://www.mijnalbum.nl/Foto-AOXO66JX.jpg

Heb geloof ik mijn dag niet!!!!

Groetje Cindy

2

Re: Taart in elkaar geslagen!!!

Wow, daarop heb je goed afgereageerd. Iets dat ik altijd al eens heb willen doen trouwens!

Maar dat bolletje is toch hartstikke leuk? Ik vind hem echt een schatje.

3

en luchtte het op?

4

:lol: Sorry, ik vind het hilarisch. :D Heeft het gewerkt? Ik heb mijn dag ook niet, dus misschien hebben we die van elkaar. :/

Het onderste bolletje vind ik evengoed erg mooi geworden. Less is more, simpel, maar erg leuk!

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com

5

O jee....maar ik snap precies het gevoel dat je dat geval het liefst als boksbal wil gebruiken! Haha!
En weet je waar ik dan bovenal chagrijnig om kan worden? Dat ik alle troep on de keuken daarna ook nog es op kan ruimen....Tja, soms heb je gewoon je dag niet!

Groetjes van Marjon

6

Whahahaha :lol: ! Ja dat kan weleens gebeuren :Y

7

:lol: :lol: sorry  :o  Ik hoop dat je je nu wat beter voelt. Het blanda bolletje is erg lief geworden!!  :Y

8

Je dochtertje zal inderdaad met mond open hebben staan kijken. (Doe ik nu wel naar de foto ;) ) Wie er nu zo in een taart mept moet het wel ff helemaal gehad hebben :D

Desondanks vindt ik je tweede taart toch echt leuk hoor. Zoals al gezegd door Pooh, less is more!

OWWWWWWWWWWWWWW
:lol:  :lol:  :lol:  :lol:
Ik kan er niets aan doen, ik ken het gevoel en heb me tot nu toe kunnen beheersen... maar deze taart verwoord wel alle frustratie die je kunt voelen!
Je bolletje vind ik een schatje!

smakelijke groetjes
patricia

10

Jij laat het resultaat echt zien. Heerlijk. Zo'n moment kennen we allemaal!! :lol: 
Ik vind het bolletje ook mooi simpel. Vooral het randje vind ik leuk! :thumb:

Leef je leven en volg de weg die bij je past!

11

:lol: Ook ik vind het om te gieren :lol: .
En mijn vriend zit naast me en zei dat zou ook iets voor mij zijn.

Hoop dat je je nu wat beter voelt.

12

:lol: sorry moet ff lachen  :lol: Ik heb eens een keer een hele lap fondant van woede door de kamer gesmeten  O-) Maar nog voor de fondant op de grond viel had ik alweer spijt, want ik wist niet of ik nog genoeg fondant over had  :lol: Gelukkig is het allemaal goed gekomen en zo te zien bij jouw taart ook. Ik vind het namelijk een schatje  :D

Veel liefs Rafaëla

13

Whahahahaha geniaal, kom niet meer bij!!! Beter op de taart dan iets anders!! Volgens mij geeft dit een enorm voldaan gevoel hahahaha

maarre je bolletje is schattig hoor!!

Ik ben in vorm! Rond is toch ook een vorm??

14

waahhh lijkt me heerlijk om eens te doen!!!! Heeft het je opgelucht??

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

Bedankt voor alle reacties, voel me alweer een stuk beter!!!

En voor iedereen die wil weten hoe het voelde, FANTASTISCH!!!!
Het was de moeite waard!!!
Op de reactie van Yentl na dan, maar die vond hem wel lekker en ook mijn man vond het wel prettig dat er, ondanks de "ellende" eens een taart hier bleef om op te eten!!!

Groetje Cindy

hahahahaha ooow ik kan me dat zo goed voorstellen!

zo kneep ik mijn geboetseerde bruid vandaag fijn en belande te trut zo in de prullenbak hahahah

Groetjes Natasja!

17

Hahahahahaha dit was dus echt een meppertje!!, het lijkt me een heerlijk gevoel om eens lekker los te gaan op een taart!.
Lief bolletje met een mooi randje zeg!

18

Haha een flinke mepper dan  :lol: wel tof dat je er een foto van hebt gemaakt, haha!

Het bolletje is trouwens wel erg schattig hoor!!
En ach joh, heb je zelfs met zo'n meptaart nog mensen blij gemaakt, is ook wel wat waard toch? :D

19

hahaha.. een mooie stress bal!! geweldig!!

zo heb ik een keer lap marsepein die alleen maar scheurde en plakte door de keuken heen gegooid.. was het helemaal zat!!

Groetjes, Rianne
taartvanrianne.tk

20

Oh geweldig!!!! Heerlijk!!!!!

En je boltaartje is hartstikke lief!

21

Het bolletje is superschattig!!

En die andere, tja, ik moet me ook wel eens inhouden om niet tegen de keukenkastjes aan te schoppen. Laatst stond ik te drammen als een 2-jarige toen mijn bloemetjes allemaal gebroken waren. Met gillen en stampen erbij, héééééérlijk!!

*D

If there's no chocolate in heaven, I'm not going!!!
Trots op mijn nieuwe website! Taartenfreak.nl

22

wahahahaaaahhaaaaaaaaaaaa...ho, viel van de bank van het lachen, maar mijn vinger bleef hangen ;)
Helemaal top!

'Could Everything In Life Be So Jillicious'
www.jilliciousgoods.nl, alle ingredienten in huis om van elke gelegenheid een "Jillicious Good" feestje te maken.

23

:lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:

sorry  :lol:  :lol:  :lol:  :lol: maar hier is een beetje troost:
Ik heb net een bakblik vol cake-bolletjes in de vuilnisbak moeten gooien omdat ik ze uit mijn handen liet vallen :s  :s  :lol:  :lol:

Ik voel echt met je mee! :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:
soms zit het mee en soms zit het tegen.

Maar je hebt je bolletje nog en die is echt goed gelukt!  :thumb:  :thumb:

Haast is enkel goed als je vliegen vangt.

24

Wat en opluchting dit te lezen! Gelukkig ben ik niet de enige die heel af en toe (1x tot nu toe) haar frustratie uit door het in elkaar stompen van de taart  :D  :D 
Achteraf vond ik het genant, maar nu ik jouw verhaal lees ook wel hilarisch!
THNX voor het delen, geweldig!

Als je het niet zeggen kan, bak het dan!

25

:lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:

Dit vind ik echt een heel leuk berichtje. Ik vind het best wel grappig, want soms moet ik me ook serieus inhouden.
en dan nog al die reacties erop lezen is gewoon geweldig.

Toch nog een mooi taartje gemaakt achteraf, stel u voor hoe groot de frustratie was als ook deze was mislukt  :)

:lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol: