1

Onderwerp: Ideeën voor geboorte-bedankje?

Hoi,

In februari ga ik (als alles goed gaat) bevallen. Ik zit nu al te denken over een leuk bedankje voor het bezoek wat ik zelf kan maken, maar heb nog niet echt iets leuks kunnen verzinnen.
Het liefst wil ik iets maken wat ik ruim vantevoren al kan maken en lange tijd kan bewaren of kan invriezen. Een koekje of cupcake op een stokje ofzo, of iets origineels met chocola.

Heeft iemand leuke ideeën???

Groetjes Priscilla

2

Re: Ideeën voor geboorte-bedankje?

je zeg het zelf: Cupcake!!!!! :lol:  :lol:  die kan je invriezen en dan in de kraamweek tevoorschijn halen. Zou het wel in de laatste maand doen, anders moet het zolang in de vriezer. :s

Groetjes Christa!

3

misschien cake-pops in de vorm van een baby-hoofdje? en dan (als je het geslacht zou weten) een roze of blauwe speentje??

4

Christa163 schreef:

je zeg het zelf: Cupcake!!!!! :lol:  :lol:  die kan je invriezen en dan in de kraamweek tevoorschijn halen. Zou het wel in de laatste maand doen, anders moet het zolang in de vriezer. :s

je hebt van die stempels bij de Action (tussen de kleispullen enzo) met babydingetjes erop. 0.79 cent....die kan je dan op je fondant/marsepein drukken voor je cupcake!
Weet je al wat het word? Dan word het qua kleur al makkelijker. stel een meisje....doe je bijv. roze fondant/marsepein in een rondje en daarin stempel je een bijv. flesje! Enig!!!!!!! oh, ik weet wat ik maak bij een eventuele volgende!!!!!!

Groetjes Christa!

5

Ik vind cupcakes of cakepops idd erg leuk (al heb ik die laatste nog nooit gemaakt..)
Kunnen cakepops waar de chocola al op zit ook gewoon in de diepvries?
En zou ik cupcakes/cakepops al in cellofaan kunnen verpakken voor ik ze invries of worden ze dan klef met ontdooien? Heb tegen die tijd waarschijnlijk weinig zin en tijd om elke dag cakejes te gaan inpakken.  :/

6

misschien kan je man tegen die tijd als ze ontdooit zijn inpakken, weet je....ik denk dat het een bende word als je ze al ingepakt in de vriezer doe, want als je ontdooi krijg je condens en water! is denk ik geen goed idee.... :s 

verder moet het wel in de vriezer kunnen volgens mij.

Groetjes Christa!

7

Ik zou ook zeggen cupcakes en die dan per stuk verpakken ( uit de webshop) en dan leuk met een blauwe of roze strik erom met daaraan zo'n minniespeentje of zoiets.
te vinden op de website. http://www.badeendwinkel.nl/shop/catalo … 0a19c5f598
Hoop dat je er wat aan hebt. :)

Groetjes Suus
Obstacles are those frightful things you see when you take your eyes off the goal!!!

8

ik lees even mee, want ik ben ook in februari uitgerekend en ben ook nog op zoek naar iets leuks voor na de geboorte

9

Emm... ik heb zelf de pops nog nooit met chocola erom in de vriezer gehad, dus dat weet ik eerlijk gezegd niet zeker... :s (heb wel de bolletjes zelf wel eens een maand in de vriezer bewaard, dat ging wel prima)
Maar, ik DENK dat het wel kan, vooral als je ze rustig in de koelkast laat ontdooien. Misschien dat je in de gelegenheid bent om er bv één te testen?? Dan weet je het helemaal zeker.. ;)