1 Laatst bewerkt door willemz (19-10-2010 22:49)

Onderwerp: Mijn eerste opdracht: Bruidstaart

Dit was mijn eerste opdracht. De moeder van de bruid wilde graag een taart met bloemetjes, een beetje zoals mijn eerste stapel (elders op dit forum). Maar dan met roze en rode bloemetjes, en de namen van het bruidspaar bovenop. Dat heb ik gedaan, al was het voor een bruidstaart niet helemaal mijn smaak. Ik heb overigens geen rode bloemetjes gemaakt, maar donkerroze. Rood vond ik veel te hard. De moeder van de bruid en de bruid zelf waren er erg blij mee, dus ik heb het goed gedaan.

Ik ben zelf wel erg tevreden over de technische kanten. Ik heb voor het eerst smoothers gebruikt, ik kan nu al niet meer zonder! En ik kan nu heel goed frillen, dat willen jullie vast wel geloven :lol:
Het is pas mijn 4e gedecoreerde taart, en tot nu toe doe ik alles zonder workshops. Ik ben best wel een beetje trots!

Ok, hier dan de plaatjes:

http://img515.imageshack.us/img515/7702/pa190261.jpg

http://img26.imageshack.us/img26/7184/pa190260.jpg

http://img84.imageshack.us/img84/4089/pa190262.jpg

If a cluttered desk is a sign of a cluttered mind, of what, then, is an empty desk a sign?

2

Re: Mijn eerste opdracht: Bruidstaart

Wauw, netjes!!! Je 4e taart, tjeempie zeg. *onder de indruk*

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com

3

Supermooi!!!

4

mooi zeg!

Je kunt bij ons nu ook terecht voor de Wilton Courses 1,2,3 en 4 en natuurlijk de basis en vervolgcursussen,basisworkshops en themaworkshops!www.deleukstetaartenshop.nl/veenendaal

5

Heel mooi!

Mooie taart hoor, lekker strak, zeer netjes gemaakt , en je kan zeker goed frillen, wil ik ook nog eens goed leren, geen idee hoe, ik doe maar wat, maar dat van jou is heel netjes gedaan.
Het is geen kritiek maar zo maar een ideetje ik had in de kleinste bloemetjes aan de zijkant nog een  klein bloemenhartje gemaakt, net zoals in je grote bloem.

Groetjes Bianca

Groetjes Bianca Wolst

7

heel mooi gedaan  :Y en inderdaad erg kanp voor een 4e taart  :thumb:

Veel liefs Rafaëla

8

mooi zeg!!! wauw

Groetjes, Franka

9

Sow zonder workshops en dit is je 4e taartje knap hoor

Groetjes Bianca

10

Mooie stapel  :thumb:  :Y

11

nou dat belooft wat als dit je vierde taart pas is  :thumb:

12

Super!!

groetjes Liza

13

Heel mooi!

14

Bianca Wolst schreef:

Het is geen kritiek maar zo maar een ideetje ik had in de kleinste bloemetjes aan de zijkant nog een  klein bloemenhartje gemaakt, net zoals in je grote bloem.

Daar heb ik heel erg aan zitten twijfelen. Ik wilde wel hartjes maken, maar ik wilde de taart niet te druk maken. Ik heb pareltjes geprobeerd, en kleinere bloemetjes. Ik hou zelf het meest van klassieke bruidstaarten, en het werd allemaal erg popperig. Alsof het een geboortetaart was. Dus toen heb ik ervoor gekozen het leeg te laten.

Dankjewel voor je feedback, daar leer ik van!

If a cluttered desk is a sign of a cluttered mind, of what, then, is an empty desk a sign?

15

Mooi hoor! Knap gedaan :thumb:

16

Superknap! Zo strak zelfs het onderste randje van de bovenste taart, vind ik met stapelen altijd erg lastig!! :thumb:
Wat een gefril!!! :lol:  Mooi gedaan!!!!! :Y

Voor elke minuut die je boos doorbrengt, verlies je 60 seconden geluk!!
Time will tell it allemaal wel!

17

Mooi hoor! En tjee zeg, je 4e taart :rolleyes:  Goed bezig :thumb:

18

Mooi gedaan zeg!!! Een echt romantische taart.

Volg je hart...want dat klopt!

19

Hastikkende mooi!!!!!!  :thumb:  :thumb:  :thumb:

"Life begins where your comfortzone ends."

20

Wat een werk al dat frillen, ik vind het lastig dus knap dat jij het zo netjes hebt gedaan.

Kan bijna niet geloven dat dit je 4e taart is, petje af hoor! Heb zelf ook pas mijn 4e taart gemaakt maar die haalt het nog niet bij jouw niveau.

Groetjes, Diana
"Ik bak geen taart om te leven, maar ik leef om taart te bakken"

21

Wauw, die is strak!! Knap hoor!

*D

If there's no chocolate in heaven, I'm not going!!!
Trots op mijn nieuwe website! Taartenfreak.nl

22

Ziet er heel keurig en netjes uit,en meteen een bruidstaart als eerste opdracht,toe maar :Y

groetjes,Natasja.
Mijn taarten op www.pvyc8jcd.mijnalbum.nl

23

Bedankt iedereen, voor de lieve reacties! Dit was pas mijn 4e taart, maar in mijn hoofd heb ik al honderden gemaakt :lol:

24

mooi strak hoor!

Leef je leven en volg de weg die bij je past!