Onderwerp: Wat stapels van de laatste tijd.....
Afgelopen tijd heb ik niet stil gezeten, heerlijk kunnen "taarten"
De 1e is een niet al te beste foto...Ik wacht nog op een foto van de fotograaf. 35cm,25cm en 15 cm gevuld met 2 laagjes frambozen mousse en 2 laagjes frambozen jam.
Bij deze taart kreeg ik een voorbeeld toegemaild, en stond geen watermerk op...Dus diegene die er wat van herkent, bedankt
Gevuld met bbr en aardbeienjam.
Voor deze taart wil ik Rietchy erg bedanken voor de print Zij heeft op haar vrije zondag de print afgedrukt, ben dus enorm blij dat dat kon!
Maar zeker ook Arianne voor het ontwerp, het is nl haar ontwerp...Heb hem een beetje schaamteloos nagemaakt Maar zo wilden ze het...Hoop dat je het niet erg vind, Arianne
Gevuld met slagroom en verse stukjes aardbei en vanille creme.
Deze bruidstaart was voor een heel leuk stel. Ze wilden een bloemvorm en blauw en zilveren roosjes...
Ze waren er erg blij mee!
Gevuld met praline creme en slagroom.
En de laatste was een louis vuitton koffer. Nog een heel gedoe om alles te verven, maar volgens mij wel gelukt...Was trouwens heerlijke chocofondant De geur maakte me geloof ik een beetje high
Gevuld met hemelse modder en een laagje mokka creme.
Ook hier waren ze erg tevreden, kreeg er zelfs fooi bij
Bij deze taart hoorden ook nog 25 Chanel cupcakes, maar die plaats ik in de juiste rubriek, alsook nog Hello kitty koekjes en meer klein gebak
Bedankt voor het kijken!