1

Onderwerp: En dat is nummer 8, voor vandaag dan, lol

Hallo allemaal,

ik ben Annemarie en ik om al enkele dagen hier op het forum om alle tips en trucs te bekijken.

De reden is dat ik voor mijn zoons verjaardag een taart wil bakken. Maar dan in vorm van een trein.
Ja, zo ben ik, meteen voor het moeilijke gaan, maar gelukkig ben ik eerst nog aan het oefenen. (Voor dat iemand het vraagt, hij is 19 november jarig, dus ik heb nog eventje.)

Ik moet zeggen dat mijn familie en collega's zeer blij zijn met mijn nieuwe hobby, ik heb er al 4 gemaakt, en wachten op mijn volgende baksels.

Ik hoop veel van jullie te leren en wieweet heb ik in de toekomst ook nog trucjes en goede tips voor jullie.

Love to Bake for others, but can't resist to taste.

2

Re: En dat is nummer 8, voor vandaag dan, lol

hallo,welkom op het forum.
Ik heb alleen even een opmerking over je naam  lovetobake is namelijk een vrij bekend persoon hier op het forum dus kan je naam erg verwarrend werken. Je kan de administrator misschien vragen om er wat anders van te maken als je dat wilt.

Verder natuurlijk heel veel bakplezier en pas op het is zeer verslavend

Mariskawww.hetzoetefeest.nl www.hetzoetefeest.hyves.nl voor taarten,workshops en verkoop op afspraak van materialen en ingrediënten vlakbij leidsehage

3 Laatst bewerkt door BakingPrincess (18-10-2010 22:43)

Oh okay, dat wist ik niet, ik zag die naam niet in de lijst.
Zal even kijken voor een andere naam, bedankt.

4

Hoi Annemaire!

ik zag opeens dat ik had gereageerd in deze rubriek en dacht al ....hé  heb ik daar gereageerd ;)
Maar neen ik was het niet...

Ik zou het dan ook top van je vinden als je een andere naam zou nemen dat werkt voor ons beide een stuk makkelijker :Y
:thumb:

Groetjes marie-josé

5

:lol: was ook al in de war  ;) maare welkom hier

Veel liefs Rafaëla

Ah kijk, daar ben je, sorry Ik had het echt niet gezien in de lijst. Ik heb al een mailtje naar de baas gestuurd. Maar wel een mooie naam he!

7

LoveToBake schreef:

Ah kijk, daar ben je, sorry Ik had het echt niet gezien in de lijst. Ik heb al een mailtje naar de baas gestuurd. Maar wel een mooie naam he!

nee joh maakt niet uit maar heel sportief dat je hem wijzigd dat word gewaardeerd! :thumb:

het is inderdaad een mooie naam  ;)

Ga nu voor BakingPrincess, die zag ik echt niet in de lijst.
Princess is omdat ik nog lang geen Queen ben!! hihi.
Hoop dat het kan, heb het ook uitgelegd, maar moet geen probleem zijn, anders registreer ik me opnieuw in.

9

Baking princess is ook een hele mooie!!!

Ik denk dat de moderators het ok vinden anders is het wel heel verwarrend ;)

O, Was het nog helemaal vergeten ...Welkom op dit gezellige forum :Y

10

Super dat je het zo sportief opvat. Je kiest ook net de naam van een markante persoonlijkheid :lol:  volgens mij heb ik nog geen baking orincess gezien

Mariskawww.hetzoetefeest.nl www.hetzoetefeest.hyves.nl voor taarten,workshops en verkoop op afspraak van materialen en ingrediënten vlakbij leidsehage

11

Super dat je het zo sportief opvat. Je kiest ook net de naam van een markante persoonlijkheid :lol:  volgens mij heb ik nog geen baking orincess gezien

12

inderdaad heel top van je  :thumb:

Veel liefs Rafaëla

Tada, hier ben ik weer, zie mijn naam!! HiHi, moet zeggen dat als ik een prof wordt ik mijn naam denk ga veranderen in BakingQueen.

Geintje.
Gelukkig is dit weer opgelost en heeft iedereen een naam die bij haar hoort.

Ps. inmiddels 2 taarten gemaakt, een voor het eerst met MMF. Laat eerdaags wel even de foto zien.

Tada, hier ben ik dan.
Ik zal me even voorstellen, ik ben BakingPrincess.
HiHi, moet zeggen dat als ik een prof wordt ik mijn naam denk ga veranderen in BakingQueen.
Geintje, hoorde trouwens wel dat er iemand in het verre verleden een soortgelijke naam had, maar dat die persoon al een hele tijd niet actief is, dus waarschijnlijk is die niet meer op dit forum of heeft hij/zij een andere naam. :P

Gelukkig is dit weer opgelost en heeft iedereen een naam die bij haar hoort, dus geen verwarring meer.

Ps. inmiddels 2 taarten gemaakt, een voor het eerst met MMF. Laat eerdaags wel even de foto zien.

Tada, hier ben ik dan.
HiHi, moet zeggen dat als ik een prof wordt ik mijn naam denk ga veranderen in BakingQueen.
Geintje, hoorde trouwens wel dat er iemand in het verre verleden een soortgelijke naam had, maar dat die persoon al een hele tijd niet actief is, dus waarschijnlijk is die niet meer op dit forum of heeft hij/zij een andere naam. :P

Gelukkig is dit weer opgelost en heeft iedereen een naam die bij haar hoort, dus geen verwarring meer.

Tada, hier ben ik dan.