1

Onderwerp: Mijn variant op het overhemdtaartje!

Vind hem zelf heel erg leuk  :D. Heb geprobeerd om het fondant goed dun uit te rollen omdat ze hem bij de vorige best dik vonden. Maar nu zie je wel de botercreme erdoor. Heeft iemand hier tips voor?

http://94.100.123.180/1134250001-1134300000/1134290501-1134290600/1134290543_5_5KQ8.jpeg

Ik heb geen mooie foto van de zijkant maar daar staat proficiat  :lol:

2

Re: Mijn variant op het overhemdtaartje!

Wat een blije taart zeg! Mooi strak geworden :)
Mm, op de foto zie ik er geen botercreme doorheen hoor.. Maargoed misschien zie je dat makkelijker als je witte fondant gebruikt dan met gekleurde fondat? Gebruik zelf altijd marsepein en rol het ook zo dun mogelijk uit, vind het anders ook nooit zo lekker.. Is idd wel moeilijker om hem dan netjes strak te krijgen. Bij lichte kleuren schijnt het dan ook eerder door.. Lees even mee of iemand goede tips heeft :D

3

Leuk zeg!
Ik zie er geen botercreme doorheen. Maar dat is toch ook wit? Als je de taart mooi strak afsmeert en er geen biscuit meer zichtbaar is, zou je volgens mij ook niets door de fondant heen kunnen zien.

www.hiptaartjehip.nl  Unieke taarten voor bijzondere momenten

Mijn botercreme is altijd boterkleur :9 , toch maar eens witte kleurstof halen! Of raden jullie botercreme mix aan?

5

Superleuk taartje. Dat doorschijnen valt echt wel mee :)  :)  Dat heb je weleens met lichte kleuren.

6

Hoi hoi,

Leuk taartje!
Ennuh, als je de botercreme lichtbruin maakt(de kleur van je biscuit) dan schijnt het niet door!

Groetjes,
Michelle