1

Onderwerp: Weet iemand waar ik een sugarveil spullen kan kopen

Ik ben op zoek naar een matje om kant mee te maken en de bij behorende spullen.
Weet iemand of ik dat hier in nederland ergens kan kopen ik kan er niets over vinden.
Kunnen jullie mij helpen?

2

Re: Weet iemand waar ik een sugarveil spullen kan kopen

Ik neemde dat je het beste bij het  culinair centrum in beverwijk kunt informeren.

P.s dit topic gaat niet over de site maar past volgens  mij beter bij een andere ik zal je even meleden dan word je verplaatst naar de juiste rubriek ;)

3

Met 75 berichten begrijp ik inderdaad niet zo goed je keuze van de rubriek ;)

[MOVE] --> Taartdecoratie algemeen

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

4

ik heb de spullen bij ellen's creative cakes gekocht, supermooi spul!

5

love-to-bake schreef:

Ik neemde dat je het beste bij het  culinair centrum in beverwijk kunt informeren.

P.s dit topic gaat niet over de site maar past volgens  mij beter bij een andere ik zal je even meleden dan word je verplaatst naar de juiste rubriek ;)

Bedankt hoor ;)

6

Mireille schreef:

ik heb de spullen bij ellen's creative cakes gekocht, supermooi spul!

Ook dat matje waar je kant mee kan maken die vind ik geweldig.
Is het een pakket die je koopt of kan je het ook los kopen?
Bedankt voor je reactie :)

7

ik heb de mat los gekocht, is erg prijzig maar wel prachtig! ik heb ook de sugarveilpen gekocht, nu nog de tijd vinden om er uitgebreid mee te gaan spelen, je doet het niet ff tussendoor  :)

8

Mireille schreef:

ik heb de mat los gekocht, is erg prijzig maar wel prachtig! ik heb ook de sugarveilpen gekocht, nu nog de tijd vinden om er uitgebreid mee te gaan spelen, je doet het niet ff tussendoor  :)

Maar waar heb je de mat gekocht dan ik kan hem niet vinden bij ellen's creactive.
Ik wil hem heel graag hebben wat kost ie ongeveer dan?

groetjes

9

hij staat er inderdaad niet meer bij, ik heb er iets van 75 euro voor betaald incl. een dvd. ik weet wel dat er een aantal nieuwe matten bij zijn gekomen, wie weet verkoopt ellen die binnenkort ook  :)

10

Mireille schreef:

hij staat er inderdaad niet meer bij, ik heb er iets van 75 euro voor betaald incl. een dvd. ik weet wel dat er een aantal nieuwe matten bij zijn gekomen, wie weet verkoopt ellen die binnenkort ook  :)

Bedankt voor je reactie :)  mischien als ik haar een berichtje stuur of ze hem nog kan bestellen.
Dat ga ik gewoon proberen :) en dan hoor ik wel of ze ernog aan kan komen.

liefs