1

Onderwerp: Help ! Wie weet of heeft een BOEDDHA mal ?

Ik ben heel erg op zoek naar een 3d mal van een boeddha ! En dan die dikke lachende met zijn bolle buik !

Ik weet dat je bepaalde gipsmallen van hebt maar ik kan ze niet vinden. Heb een site gevonden die ze wel heeft maar dan moet je minimaal 25 euro bestellen....
Weet iemand waar ik ze kan halen of heeft iemand er misschien eentje liggen die ik zou kunnen lenen/overkopen ????

Je eigen taart is goud waard :-)

2

Re: Help ! Wie weet of heeft een BOEDDHA mal ?

Ze lagen eerst echt heel lang bij kruidvat. Nu zijn die voorraden allemaal naar de prijsmepper gegaan of hoe heten die winkels waar kruidvat alle overschotten verkoopt? Ik vrees dat de mal niet door de brievenbus past, dus heeft het denk ik geen zin dat ik hier in de buurt (Leiden) zoek. Misschien een prijsmepper bij jou in de buurt?

http://www.prijsmepper.nl/pages/content … 8-filialen

Groeten en nog meer bakplezier, Annemiek

3

Of een poging doen om er 1 te boetseren?

4

pipoos heeft ze om gips in te gieten, hopelijk zit er eentje bij jou in de buurt!

Wat een bloemetje?  nee van mij krijg je een taart!!!

5

Ik woon echt in een afgelegen gebied blijkbaar, in de provincie Zeeland, en daar hebben we dus helaas geen Prijsmeppers....en wel geteld in de hele provincie 1 pippos...errug he? :(
Maar ik zal eens gaan kijken bij pippo's. Boetseren heb ik wel geprobeerd, maar dat valt toch vies tegen....krijg ook niet de specifieke uitdrukking van een boeddha. Meer een dik mannetje met een grote overdreven lach hahaha :)

6

ik heb een boedda geboetseerd

hij bestaad uit drie stukken het lijf de kop en  het bakje wat hij vast houd. kijk maar op me site  misschien kan ik je helpen maar weet niet of je hem zoo bedoelt

7

ik heb hem dit weekend gemaakt en dat was met de mal ook van het kruidvat alleen het hoofd dan ikkan je niet verder helpen ikben ook geen boetseer wonder en heb overal malletjes en uitstekers voor nodig

8

naomitje schreef:

ik heb een boedda geboetseerd

hij bestaad uit drie stukken het lijf de kop en  het bakje wat hij vast houd. kijk maar op me site  misschien kan ik je helpen maar weet niet of je hem zoo bedoelt

ONWIJS MOOI DIE BOEDDA  !!!!!
Dat gaat mij dus echt nooit lukken !!! :(
Ik ben straks bezig geweest en het lichaam dat lukt dan nog wel, maar dat gezicht ! Errug moeilijk. Krijg het gewoon niet mooi voor elkaar.

Ik ben er ook zo eentje die het heel leuk vind om taarten te maken en te boetseren, maar liever lui dan moe....als ik ergens een mal voor kan krijgen dan sta ik vooraan in de rij ! :)

9

Je post hier is al heeeel oud, maar ik weet niet of je nog op zoek bent.
Ik heb er namelijk 1 gevonden:

http://www.zeepmallen.nl/a-13534840/hom … boedha-mal

10

misschien eens googlen op zeepmallen of chocolade mallen

heb volgens mij (ff uit me hoofd) indys zeepwinkel boeddha's gezien

Enjoy, Life, Laugh and Cake!