1

Onderwerp: Biscuit stinkt!!

Hoi!
Ik maak vandaag voor de 2e keer biscuit (ben meer van de cc's die maak ik met funcakemix, en dat gaat prima!!)

Dan heb ik zo'n zakje ook van funcakes voor biscuit, de eerste keer vond ik het al erg naar ei stinken toen die al klaar was, verder wel droog van binnen, maar heb hem toen toch maar weggedaan omdat ik niet zeker was dat alles ok was.

Dan ben ik nu weer lekker bezig, haal mijn kapsel uit de oven, ziet er goed uit, eens ruiken....  :s  alweer die stank!!!!
Wat doe ik verkeerd!!!???

2

Re: Biscuit stinkt!!

Niks, volgens mij. Ook wel logisch, met zoveel ei.. :) .  Je moet biscuit niet vergelijken met cakebeslag, wat voller en zoeter is. Mijn zoon likt de cakebeslagkom zo leeg, als hij de kans krijgt. Maar biscuitbeslag hoeft hij niet  :nooo

3

Ik zou zeggen: niet meer ruiken maar even proeven. Het kan ook gewoon je smaak niet zijn natuurlijk......

If life gives you lemons, make lemoncurd.

4

biscuit gemaakt met een mix geeft altijd een 'geur' als hij pas uit de oven komt vind ik. Biscuit gemaakt 'from scratch' ruikt veel lekkerder. Als alles goed is afgekoeld en afgewerkt, dan is de smaak heel erg lekker hoor. Niet aan ruiken is de boodschap.

5

hahaaah ok, heb hem toch klaargemaakt, dus ben benieuwd - wij eten het morgenochtend pas.
En ja, ik lik altijd de garde als ik klaar ben met mijn cc beslag - voordat ik hem in de afwas doe  :o  maar ging bijna over mijn nek toen ik hetzelfde deed met biscuit beslag :s

6

biscuit is idd goor  :lol: ik ben ook fervent beslag en deeg eter

7

Ladies, heel vreemd maar het was eigenlijk erg lekker. Hoor van mijn ma dat je het beter af kan laten koelen voor dat je gaat ruiken, zal wel...
Heb hem met mangovulling en cocosbc afgemaakt, heeeeeeerlijk!!

8

Dat hoort zo,joh!
Bij mij ruikt het ook altijd naar ei.
De eerste 3 keer dat ik een biscuit maakte, kwam mijn dochter de keuken in en vroeg "Wat maak je, omelet of ei-roersel?" (Zo noemt zij roerei)

Wacht maar af, na een paar biscuits ben je eraan gewend!

Groetjes, Katja

If you're lucky enough to be different, don't ever change!
Groetjes, Katja

9

ben ik de enige die biscuitbeslag lekker vind :o  :D  zo lekker 'fluffy' haha

Voor elke minuut die je boos doorbrengt, verlies je 60 seconden geluk!!
Time will tell it allemaal wel!

10

als het klaar is en afgekoeld, is het heeeeeerlijk, maar beslag is niet te eten - geen wonder is ook eigenlijk niet daarvoor bedoeld - en als het net uit de oven komt, ruikt het stuk minder lekker als ccs!

Ik vind biscuit ook niet lekker hoor, net zo'n droge eierkoek.

"Het geluk in uw leven hangt af van de aard uwer gedachten."
https://www.facebook.com/Suikertaartjes.Suuz http://suikertaartjes-wavy-taart.blogspot.com/