1

Onderwerp: me bloemen gingen nu toppy op de cc,s,Brenda nog bedankt.

zat ik vorige keer zo te vechten  :( ,ging het vandaag super  :D  met me bloemetjes,dankzij Brenda die ik weer ff lastig gevallen heb  :lol: ,ja met zo;n knap nichtje doe je dat ;) ,heb deze cc van stroopwafelmix gemaakt en gevuld (dankzij koekiemonster)met caramel en freutsje vanillebotercreme en maak ze denk ik niet meer,want ze zijn WAANZINNIG lekker en die 10 kilo moet er niet meer aan,dus heel snel opbergen tot morgenavond,kom tie
http://www.mijnalbum.nl/Foto-AODMUE7T.jpg
taartgroetjes Carla

2

Re: me bloemen gingen nu toppy op de cc,s,Brenda nog bedankt.

leuk!

3 Laatst bewerkt door e.b.m. (15-10-2010 18:43)

Mooi, Carla  :thumb: ! En ohhhh, wat klinken ze lekker....... Toevallig deze week ook de stroopwafelmix gekocht. Komt dat even goed uit  :P  .

"Ik weet het zeker...........denk ik!"

4

Prachtig

5

hé Erna zou ze maar niet maken,je blijft er van eten zooo lekker en precies wat jij zei,ben erg blij met me bloempjes,maar heb me nog niet aan de kleur gewaagd,
greetzzzz Carla

6

ze zijn erg lief

7

ik heb weer een aantal mensen blij gemaakt ,ze vonden ze jammy,altijd leuk.
Carla

8

ziet er super uit!
smaken ze dan ook anders met stroopwafelmix?

9 Laatst bewerkt door carol (17-10-2010 09:39)

@ja ietje,ik vind ze echt anders smaken,net zoals chocolade cc's ook weer anders en caramel in gewone cc's van funcake cupcakemix is ook weer anders en deze vonden ze hier (me buurtjes en collega's ,had lekker uitgedeeld haha)ook erg lekker en ja ze zijn ook allemaal lekker,vind ik dus, deel graag uit anders groei ik dicht  :lol: .
taartgroetjes Carla

10

kan het niet laten om nog ff te melden,dat ik vrijdag deze stroopwafel cc's gemaakt had en net nog 2 tegen kwam (vergeten) en wij vonden ze eigenlijk nu nog lekkerder van smaak en echt niet droog of zo,voor herhaling vatbaar en had ze gewoon in een plastic bakje gedaan.
Carla