1

Onderwerp: Vraagje over houdbaarheid..

Hoi allemaal  :D

Zaterdag heb ik een taart uit de vriezer gehaald, in de koelkast gezet en deze zondag afgemaakt en gegeven. De vrouw vroeg of ze deze tot dinsdag kan bewaren.. Dat weet ik eigenlijk niet, weten jullie dit misschien? Dan kan ik dat doorgeven  :)

Alvast bedankt voor het lezen!

Gr Kelly

Re: Vraagje over houdbaarheid..

Wat zit erin dan? Wel handig om even erbij te vertellen dan   :Y

"Het geluk in uw leven hangt af van de aard uwer gedachten."
https://www.facebook.com/Suikertaartjes.Suuz http://suikertaartjes-wavy-taart.blogspot.com/

3

Suikertaartjes-Suuz schreef:

Wat zit erin dan? Wel handig om even erbij te vertellen dan   :Y

Das inderdaad wel handig :P Slagroom en aardbeienmouse.

Gr Kelly

4

Iemand?  :o  Tis al bijna dinsdag  :P

5

Wanneer heb je hem gevuld? (dus van wanneer is de slagroom?)

6

dat is vorige week dinsdag of woensdag geweest, daarna heb ik het ingevroren.. Heb nog nooit ingevroren dus vraag me af of het allemaal lukt..  :nooo

7

Dan durf ik het niet te zeggen, heb nog nooit gewerkt met ingevroren (slagroom)vulling... hoop dat iemand anders je verder kan helpen!

8

Oh ow.. ik hoop dat het kan haha :P Gelukkig zit de taart nog in de familie :P

Ik wacht geduldig af, bedankt voor je reactie in ieder geval! :)

ik zou het voor vreemden niet doen.
als het voor bekenden is zou ik tegen ze zeggen, proef, probeer, smaakt het lekker heb je er zelf vertrouwen in, dan eet je het nog op, maar verantwoording ligt bij die persoon.

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

10

ik raad het niet aan... sowieso slagroom meer dan 2 dagen.. t kan altijd nog wel eetbaar zijn maar ik durf t niet aan

11

Hmm.. Ja het is voor de moeder van mn vriend, maar die wil 'm naar dr werk mee nemen...  :rolleyes: Ik geef het door dat ze het beter niet kan doen..! Bedankt voor de reacties :)

Gr Kelly

12

Hij was nog heerlijk hoor ik net... Maar ga het toch zelf gauw een keer uitproberen uit de vriezer ;)

Groetjes