1

Onderwerp: me eerste taart maken

Hallo allemaal ik heb een paar vraagjes.
Ik wil voor mijn zoontje zijn verjaardag in november
een bumba taart maken.
Nu heb ik nooit echt zo'n taart gebakken. Ik kom niet verder dan een appeltaart of een cake. Ik heb met bewondering jullie taarten
bekeken. Gewoon zonde om aan te snijden dacht ik  :)

Nu wil ik deze week alles in huis gaan halen om een oefentaartje te kunnen maken. maar kunnen jullie mij vertellen wat ik nodig heb. Of wat de dingen zijn die een beginnenling vergeet.

O ja voor zijn verjaardag wil ik een taart maken voor 30 a 40 personen. Hoe groot moet dan ongeveer de bakvorm zijn. Misschien stomme vragen allemaal maar ik ben echt een leek op dit gebied.

Groetjes chantal

Re: me eerste taart maken

Als je de zoekfunctie gebruikt, kun je al je info vinden.
Je hebt nog even de tijd, als ik jou was zou ik ergens een basisworkshop gaan volgen. De taart die je dan maakt, kun je invriezen en je weet meteen of het taartenbakken echt iets voor je is, voordat je allerlei spullen gaat aanschaffen.

3

Inderdaad een workshop volgen is het makkelijkst en gezellig!
Als je hier de FAQ  (veelgestelde vragen) leest, kom je misschien ook al een heel eind! succes!

4

ik had al gezocht voor een workshop maar ik heb helaas nog niks kunnen vinden. In de buurt. Het lijkt me heel leuk om te doen.

Als ik nou begin met een klein taartje om te oefenen.
bakvorm van 20 cm ofzo of is dat nog vrij groot?

5

Waar woon je precies? Je kan bijvoorbeeld eens kijken op www.infotaartje.nl voor leuke workshops!

Tijdens de workshop die ik geef maken we ook altijd een 20cm taartje, dat is een leuke maat om mee te beginnen!

Neem je ook een kijkje op mijn facebook pagina? Cake Dutchess

6

Ik woon in Delft
Bedankt voor de link ik ga meteen kijken