1

Onderwerp: Zak van sinterklaas.

Ik bak nog niet heel lang taarten maar ben me vast een beetje aan het orrienteren voor een sinterklaas taart. Nou wil ik graag de zak van sinterklaas gevult met cadeautjes maken. Nou zie ik er veel verschillende toppics over maar hoe je hem nou precies moet maken kan ik nergens vinden.
Is er een how to van of kan iemand mij vertellen hoe ik het moet doen?

2

Re: Zak van sinterklaas.

Welkom op ons forum!

Ik weet geen antwoord op je vraag, maar je staat wel in de verkeerde rubriek ( heb ik even gemeld :) )

Ik raad je aan even alle stickies bovenaan alle rubrieken door te nemen, dan kun j evergissingen voorkomen :Y

Veel succes!

Groetjes, Adrienne
<Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!>

3

Hoi Silke,

Wat Adriënne zegt, klopt. Ik ga je berichtje dan ook verplaatsen naar de rubriek Decoreren. Een how to heb ik niet direct voor je, maar je zou eens kunnen neuzen tussen de how to's op mijn linkjessite (zie mijn handtekening), ik heb in elk geval wel van alles ertussenstaan.

Wat je ook kunt doen (wat ik zelf altijd doe): zoek met de zoekfunctie een groot aantal voorbeelden en bestudeer ze goed, (en lees eventueel de tips en trucs die in het topic gegeven worden naar aanleiding van vragen daarover). Dan kom je vaak een heel eind :)

Eigen taart is goud waard! ;)
Klik HIER voor mijn linksite allesovertaart.nl met how to's en HIER voor links van medebaksters!

4

Had de stickies gelezen en dacht dat dit de juiste rubriek was, sorry.

Ga kijken of ik eruit kom. Moet wel lukkken denk ik.

5

Jozien is alsnog het 'verplaats'-knopje vergeten :P

[MOVE] --> Decoreren

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

6

Nu dan een antwoord op je vraag  :9
Ik heb gewoon een bolvorm gebruikt.Vullen en afsmeren,dan met een brede rand bekleden aan de zijkant {niet netjes en glad} zodat je boven een rand overhoud en de bovenkant van de taart vrij blijft.Dan cadeautje's erin druk de rand van de zak iets in en doe et nog een 'touw' van fondant omheen en klaar.Ik had er ook nog een piet ingezet.

Die van mij is al erg oud  :lol: ik ben er ook niet meer zo trots op.

http://www.mijnalbum.nl/Foto-QJITMZP6.jpg

Groetjes Notje

7

Ik heb ook een blanda gebruikt en dan idd de lap eromheen vouwen  :Y . In de Taartenparade staan wel voorbeelden.