26

Re: oeps....

Annemarie1107 schreef:

Ik zeg: niks meer aan doen, supermooie takketrol!:

:Y

27

:nooo nou dat heb je toch top gedaan! :thumb: .. ikdoe je dat iig niet na

Enjoy, Life, Laugh and Cake!

28

diepe buiging.....ik vind boots idd zo onschuldig kijken alsof ie ik weet niet wat heeft uitgespookt ! Super gemaakt hoor !

Gekke muts, je weet toch inmiddels wel dat je alles kunt maken wat je ziet??!!

"Het geluk in uw leven hangt af van de aard uwer gedachten."
https://www.facebook.com/Suikertaartjes.Suuz http://suikertaartjes-wavy-taart.blogspot.com/

30

Suikertaartjes-Suuz schreef:

Gekke muts, je weet toch inmiddels wel dat je alles kunt maken wat je ziet??!!

nou, echt goed lijkende poppetjes boetseren???? das niet echt mijn ding hoor. ben als de dood dat het een gedrocht wordt wat wel ergens wat van wegheeft maar het gewoon net niet is, ik vind niets erger dan dat  :s

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

In dat geval heb je jezelf wederom overtroffen  :Y

"Het geluk in uw leven hangt af van de aard uwer gedachten."
https://www.facebook.com/Suikertaartjes.Suuz http://suikertaartjes-wavy-taart.blogspot.com/

32 Laatst bewerkt door Sonj@ (18-10-2010 09:50)

Ik vind Dora lekker opgedroogd met dat nieuwe kapseltje hoor!
Misschien moest ze even in de spiegel van de kapper kijken??   ;)

Laat de moed niet zakken!
Met een appel en een ei kun je al bijna een taart bakken!!

33 Laatst bewerkt door chocotoetje (18-10-2010 12:48)

ik vind het de mooiste dora figuurtjes die ik tot nu langs heb zien komen, echt super!

maar... (ja ja, toch een maar.. :o)  boots staat bekend om zijn RODE laarzen... srry :o

(de kids staan hier naast me... owchhrrr! tsss... die horen rood, die mevrouw weet niet hoe het moet! oef...)

there is a thin woman inside me, trying to get out,  i usualy shut her up with chocolate!

34

Geweldig.

35

ze zijn heeeeel goed gelukt, kom maar op met het showen van je taart!! Hou nou toch eens op met dat twijfelen!! Je kan het en je bent er gewoon goed in hoor!  :Y

groeten, Bianca
TAART in huis

36

chocotoetje schreef:

ik vind het de mooiste dora figuurtjes die ik tot nu langs heb zien komen, echt super!

maar... (ja ja, toch een maar.. :o)  boots staat bekend om zijn RODE laarzen... srry :o

(de kids staan hier naast me... owchhrrr! tsss... die horen rood, die mevrouw weet niet hoe het moet! oef...)

whahaha, dank je wel, ga ik dat ook nog ff veranderen, ben ik ff blij dat ik ze hier bijtijds show ;)

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

37

ik doe je het nog niet na, dus van mij geen commentaar!

Groetjes, Dorothea.

38

Een takketrol!!! :lol: Geweldig nou ja klopt ok wel in verschillende spelletjes en boekjes moet ze door een bos om verder te komen!!! :P  :lol:  Ja heel flauw!!!!
Mijn complementen hoor!!!! Ziet er super uit!!!!!

Groetjes Sabrina

www.prettycakes.nl
Iedere gelegenheid is taart waard!!!

39

Jeetje brenda knap gedaan hoor!!!

Ze is geen poppetje wat je zo even maakt!

:thumb:

40 Laatst bewerkt door inge h (18-10-2010 22:37)

meeeen is er iets wat je niet kan frubbelen???
zelfs kaart in rugzak, helemaal top
inderdaad wel boots\aapje rode laarzen geven :D
maar superknap gedaan

en kijk maar eens in de winkel wat er als dora verkocht wordt
daar zitten soms dingen tussen dat je je afvraagt of de ontwerper van het ding wel ooit naar dora heeft gekeken.

ze heeft volgens mij een tekenkoppie dat niet makkelijk na te maken is in het echt
maar deze 'takketrol' word echt wel herkend hoor ;)

~enthousiast hobbyist ~
Heeft iemand het recept om tijd te bakken al gevonden?????

41

inge schreef:

zelfs kaart in rugzak, helemaal top

die kaart was heel makkelijk ;) ik heb gewoon een rolroosjegemaakt :lol:

42

Ik wilde zeggen dat boots rode laarsjes moest hebben maar dat is al gedaan zie ik hierboven :Y

Verder zijn ze echt prachtig! Ik snap niet dat je er zo onzeker over bent. Echt heel mooi :thumb: